خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین

همکاری داوطلبانه ۸۰ طلبه با قرارگاه مقابله با کرونا حوزه علمیه قزوین

حجت الاسلام افشار گفت: پیش از آغاز عید نوروز و همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا، قرارگاهی با مدیریت حوزه علمیه قزوین تشکیل شد که خوشبختانه بیش از ۸۰ نفر از طلاب و روحانیت به صورت داوطلبانه در این قرارگاه مشغول خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۹۲۲۹۱۰۸
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: باید مسلمانا ن در این ایام وروزهای سخت بیش از پیش به ادعیه ایمه معصومین بپردازیم.

 

وی گفت: ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشکیل قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین پرداخت و بیان کرد: قبل از عید نوروز و شیوع این ویروس منحوس، قرارگاهی با مدیریت حوزه علمیه قزوین تشکیل شد که خوشبختانه بیش از ۸۰ نفر از طلاب و روحانیت به صورت داوطلبانه در این قرارگاه مشغول خدمت رسانی هستند.

 

حجت الاسلام افشار اظهار کرد: اقداماتی که این قرارگاه از روز ۱۸ اسفند سال گذشته تا به امرو ز داشته شامل ضد عفونی خیابان ها و معابر می باشد و این اقدامات به صورت شبانه روزی در کل استان از سوی این قرارگاه تا ریشه کنی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: توزیع حرز امام جواد ع و بروشورهایی با مضامین احادیث ایمه معصومین، اهدا گوشت قربانی به خانواده نیازمندان، توزیع اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش بین خانواده نیازمندان و مناطق محرو م از فعالیت های این قرارگاه می باشد.

 

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین همچنین از پخش مستند قرارگاه از شبکه استانی و شبکه شما در هفته جاری خبر داد.

 

۱۰۱۰/ت۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها