ضرورت اختصاص بسته‌های حمایتی و معیشتی به اصحاب رسانه لرستان

با توجه به منع چاپ نشریات براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، اختصاص بسته‌های حمایتی و معیشتی به اصحاب رسانه لرستان ضروری است.
کد خبر: ۹۲۲۹۱۸۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا مریدی اصل طی یادداشتی  در رابطه با وضع به وجود آمده برای خبرنگاران  با شیوع ویروس گرونا نوشته بود: نظر به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص منع چاپ نشریات برای جلوگیری از بیماری و با در نظر گرفتن منبع درآمدی این رسانه‌ها از بخش‌های مختلف آگهی ورپورتاژهای خبری، حمایت معیشتی از اصحاب رسانه ضروری به نظر می‌رسد.

 

در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی و اقلام معیشتی برای خانواده رسانه‌های استان و همچنین تأمین اقلام بهداشتی در مقابله با کرونا توسط سازمان‌هایذی ربط نقش مهمی را در ایجاد انگیزه برای این خانواده جهادگر که به همراه پزشکان و پرستاران برای بازتاب اخبار در رأس هرم مقابله با کرونا قرار دارند، ضروری و لازم است.

 

شاید در این برهه حساس آنچه که می‌تواند برای خبرنگاران حائز اهمیت باشد بیمه آنها است که متأسفانه مورد کم لطفی قرار گرفته است؛ در این روزها شاهد نقش آفرینی‌های زیادی از اصحاب رسانه در آموزش عمومی و آرام سازی فضای روانی جامعه و وحدت همگانی بر عزم ملی برای حضور اقشار مختلف در خط مقدم کمک به دستگاه‌های مسئول بوده‌ایم.

 

دستگاه‌های ارزیاب می‌بایست فارغ از ایجاد هر گونه روال فرسایشی بروکراسی اداری، ضرر و زیان و خسارت‌های تعطیلی رسانه‌های مکتوب را بررسی و با توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی گوشه‌ای از این فشار مالی بر رسانه‌ها را جبران کنند.

 

*مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان

 

 

ارسال نظرات