خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه آوج خبر داد

رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیکی در شهرستان آوج برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه آوج عنوان کرد: رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیکی از سوی سپاه آوج و با همکاری ادارات شهرستان اجرا می شود‌.
کد خبر: ۹۲۲۹۲۶۵
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

عیسی ربیعی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)  آوج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان آوج، باید در دو بعد فرهنگ سازی شود که مردم در معابر وخیابان ها حضور پیدا نکرده و همچنین در مقابله با این بیماری آموزش های لازم را دریافت نمایند ببیند و بدانند که مسوولان در مبارزه با این بیماری، یک دل و متحد در صحنه حضور دارند‌.

 

وی در ادامه با اشاره به هدف این رزمایش افزود: هدف از اجرای این رزمایش اتحاد در بین مسوولان و دستگاه ها و ادارات شهرستان و نیز اجرای اقدامات هدفمند در مقابله با کرونا می باشد‌.

 

فرمانده سپاه شهرستان آوج اظهار کرد: اقداماتی که کل ادارات با محوریت بسیج وسپاه ناحیه انجام خواهند داد شامل سم زدایی وضد عفونی محل هایی است که از نظر اداره بهداشت شهرستان این بیماری شیوع بیشتری دارد.

 

ربیعی گفت: این رزمایش فردا پنجشنبه 14 فروردین ماه، با حضور‌ همه ادارات شهرستان اعم از بخشداری ها، شهرداری، فرمانداری و آتش نشانی، هلال احمر و غیره با محوریت سپاه و بسیج آوج و باحضور ۱۰۰ نفر بسیجیان شهرستان برگزار می شود و تا پایان ماموریت گندزدایی ادامه خواهد داشت.

۵۰۰۲/ت۲۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها