فرمانده سپاه ناحیه خرمدره خبر داد؛

خدمت رسانی ۶۵۰بسیجی ابهری برای مقابله با کرونا

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: روزانه 12 حوزه بسیج با ۶۵۰نیرو در مناطق شهری و روستایی شهرستان ابهر به مقابله با کرونا می پردازند.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۲۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸
سرهنگ محسن احمدی تبار در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت مقابله با این بیماری سپاه ناحیه ابهر بر اساس فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تمامی امکانات وارد میدان شد تا بار دیگر سپاه و بسیج ثابت نمایند همیشه در کنار مردم بوده و خدمت به آنان بالاترین افتخار است.

وی ضمن اشاره به اقدامات سپاه ناحیه ابهر در راستای مقابله با ویروس کرونا اشاره و از فعالیت ۸ کارگاه تولید ماسک در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار ماسک و بیش از ۱۹ هزار جفت دستکش یکبار مصرف توسط جهادگران بسیجی تولید و در بین مردم توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به خدمت رسانی ۶۵۰ نیروی بسیجی جهادگر در زمینه مقابله با کرونا در قالب ۱۲ گروه جهادی ابراز داشت: این افراد در زمینه‌های ضدعفونی، رفع آلودگی از معابر، توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان، کمک به کنترل ورودی و خروجی شهر‌ها در راستای اجرای طرح غربالگری خدمت رسانی کردند.

احمدی تبار از جمع آوری و توزیع بسته‌های معیشتی بهداشتی توسط خیرین و بسیجیان خبر داد و افزود:این بسته‌ها دربین اقشار بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا در محله‌های طرح امام جواد (ع) و حاشیه شهر توزیع گردید.


وی از ایجاد نقاهتگاه برای بیماران کرونایی با همکاری و هماهنگی نهاد‌های مرتبط در این شهرستان خبر داد و گفت:همچنین در راستای آگاه سازی و آموزش افراد، سپاه ناحیه ابهر اقدام به تهیه و توزیع بروشور نموده است.

این مسئول ادامه داد:کمک و اجرای طرح بسیج ملی غربالگری توسط بسیجیان، اجرای طرح غربالگری و تب سنجی در جاده‌های ورودی این شهرستان و آموزش چهره به چهره از دیگر اقدامات سپاه این ناحیه در راستای مقابله با ویروس کروناست.

وی در پایان گفت:سپاه ناحیه ابهر تا پایان ویروس کرونا در کنار مردم بوده وخدمت رسانی میکند.
ارسال نظرات