خبرهای داغ:
نگرانی دلسوزان و دست اندرکاران بهداشت و درمان برای روز طبیعت با واکنش مردم روبرو شد، واکنشی که نشان از فهم بالای مردم در مواجهه با بحرانها است.
کد خبر: ۹۲۲۹۴۵۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

خبرگزاری بسیج فزوین: نگرانی دلسوزان و دست اندرکاران بهداشت و درمان برای  روز طبیعت  با واکنش مردم روبرو شد، واکنشی که نشان از فهم بالای مردم در مواجهه با بحرانها است.

پارکها و طبیعت نفس راحتی کشید، نه خبر از زباله بود، نه خبر از کرونا در بین انسانها، طبیعت لبخند زد و مردم قزوین را ستود، استان بی نظیر و باغ مینودری را یار و مدکار خویش یافت.

 

کرونا تنها ماند، غریبانه به طبیعت نگریست، کوهها با دشت سرسبز قزوین و البرز استوار دستان خود را به عنوان شادی رو به آسمانها گرفتند، برای مردم دعا کردند، تسبیح خدا را به جا آوردند و فریاد زدند امسال را با آشتی مردم شروع کردیم پس در کنار شما خواهیم ایستاد. کرونا در دامن طبیعت به انتظار نشسته بود تا شکار خود را به دام بیندازد، نفس طبیعت به شماره افتاده بود، خبری نبود!

 

رسانه ها برای حفظ سلامت مردم به میدان آمده بودند، دانشگاه علوم پزشکی با تلاش شبانه روزی کادر درمان و بهداشت، اطلاع رسانی کردند، ستاد پیشگیری و مقابله با بحران کرونا در تماس ۲۴ ساعته با نهادها، سازمانها و رسانه ها علایم هشدار را نصب کردند، آژیر قرمز را به صدا درآوردند.

صحنه آرایی جنگی با کرونا ترسیم شده بود، روز نبرد تمام عیار سیزده فروردین بود، اما بلوف عملیاتی کرونا را تنها گذاشت، لشکر کرونا با خالی بودن صحنه نبرد در دام طبیعت گرفتار شد، با طلوع خورشید محو شدن سربازان کرونا را به نظاره نشستیم.

قزوین ثابت کرد از دیار رجایی و ابوترابی هاست،  سرزمین مردمان مینودری، جایی که دانشمندانش شهره آفاق بودند، سرزمین بابایی و لشکری، عقابهای آسمان ایران که آسمان برای پروازشان کوچک بود، سیزده فرودین مردمانی را دیدیم که قدر سلامتی خویش را دانستند و هوشمندانه بحران را پس زدند!

 

سال ۱۳۹۹ با هوشیاری مردم آغاز گردید و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم با درایت مسئولان از گردنه تحریم ها و مشکلات اقتصادی عبور کنیم. دانشگاه علوم پزشکی با مدیریت جهادی و توانمندی خوب توانست برنامه مقابله با کرونا را به خوبی پیش ببرد. 

۱۰۰۲/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها