خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سردشت خبر داد

تولید ۱۰ هزار ماسک در سردشت

مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت از تولید ۱۰ هزار ماسک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۰۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

 

آذرنییاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سردشت، اظهار کرد: عملیات ضدعفونی و محلول‌پاشی روستاها و شهرستان‌ در چند مرحله انجام گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به دستور فرمانده سپاه سردشت برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، اجرای طرح مردم‌یاری در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا تولید ۱۰ هزار ماسک و توزیع رایگان آن در بین مردم شهر و روستاهای اطراف، ایجاد دو  کارگاه فعال تولید ماسک، اعزام ۵۰  گروه جهادی شامل 600 نفر به مناطق محروم برای ضدعفونی و گندزدایی معابر، پخش ۸۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی، توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی غذایی در بین نیازمندان، اهدای ۲۰۰۰ جفت دستکش به مردم، اهدای کیت‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی برای پایگاه‌های عملیاتی و شهید کاوه، ایجاد ۳ ایستگاه سلامت برای کنترل ورودی‌ها از اقدامات شاخص بسیج سازندگی درراستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان و روستا بود.

آذرنییاد با اشاره به برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در سطح شهرستان، گفت: در روز رزمایش ۲۶ گروه جهادی ۲۶۰ نفره با ۱۰ دستگاه تراکتور ۱۵۰۰۰ لیتری، یک دستگاه نیسان ۲۴۰۰ لیتر، ۱۰ پمپ کوله‌ای  ۲۰۰ لیتری به صورت مداوم به پوشش و ضدعفونی سردشت و روستاهای اطراف پرداختند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت با اشاره به اینکه قبل از شیوع بیماری در سطح شهرستا،ن نسبت به آشنایی چهره به چهره 1000 نفر از داوطلبان به بیماری کرونا اقدام شده بود، افزود: امیدواریم که با کمک هم از این بحران عبور کنیم.

شایان ذکر است، که روزانه 3 گروه جهادی نسبت به گندزدایی، ضدعفونی، توزیع ماسک و آموزش چهره به چهره همکاری خود را با حوزه‌های مقاومت بسیج ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات