خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین

توزیع هزارو۵۰۰ پک بهداشتی از سوی موقوفه حاج حسین خزانه بین اقشار کم درآمد

حجت الاسلام مجیدی گفت:به همت موقوفه مرحوم حاج محمدحسین خزانه، تعداد ۱۵۰۰ پک بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده، ژل ضدعفونی، دستکش و ماسک بین نیازمندان توزیع می گردد.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۲۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷

حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: به همت موقوفه مرحوم حاج محمدحسین خزانه، تعداد ۱۵۰۰ پک بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده، ژل ضدعفونی، دستکش و ماسک بین نیازمندان توزیع می گردد.

 

وی گفت: مرحله اول نیست موقوفه در روزهای پایانی سال ۹۸ شامل پک معیشتی و حمایتی و نیز کارت هدیه بود که با همکاری دو موقوفه دیگر اجرا شد.

 

حجت الاسلام مجیدی گفت: این مرحله دوم اجرای نیت موقوفه مرحوم حاج محمد حسین خزانه است که در راستای مقابله با ویروس کرونا و در حمایت از اقشار کم درآمد جامعه می باشد.

 

وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، از اسفندماه سال گذشته تا کنون فعالیت های مختلفی داشته که شامل دوخت ماسک، دوخت گان پزشکی، پخت غذا و میان وعده جهت کادر درمان، و فعالیت های دیگر در همین زمینه بوده و تا ریشه کنی بیماری، این فعالیت ها ادامه دارد.

 

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها