این رزمایش با شرکت بسیجیان و پاسداران ناحیه مهران با هدف کمک به مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان مهران برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۶۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، این رزمایش با شرکت بسیجیان و پاسداران ناحیه مهران با هدف کمک به مقابله با ویروس کرونا  در سطح شهرستان مهران برگزار گردید.
سرهنگ" فرهاد امینی "،فرمانده سپاه ناحیه مهران ,  گفت: از اقدامات سپاه در مقابله با ویروس کرونا گندزدایی و ضدعفونی کلیه شهرها تا سطح روستاهای دورافتاده است و این کار تا شکست کامل کرونا ادامه دارد .

ویاظهار کرد::این رزمایش زیرنظر کمیته بهداشت و محیط ستاد مبارزه با کرونای شهرستان و در راستای تداوم مجموعه فعالیت های کمیته رفع آلودگی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه مهران افزود: در اجرای این رزمایش تعداد ۶۷ نفر از بسیجیان (در قالب گروههای جهادی) و پاسداران سپاه ناحیه مهران  در سطح شهرمهران ،بخش صالح آباد،شهرک اسلامیه و روستای چنگوله حضور داشتند.

سرهنگ فرهاد امینی بیان داشت: در این راستا از همکاری تعدادی ازکشاورزان خوب شهرستان و حمایت های بخشداری ، شهرداری و شورای شهر صالح آباد، شهرداری مهران ، منابع طبیعی ، دامپزشکی و شبکه بهداشت شهرستان تشکر می کنم.

سرهنگ امینی در پایان : عرصه جهادی به وسعت کشور عزیزمان ایران ، برای خدمت به مردم فرا روی ماست و قطعا باید جهاد ادامه داشته باشد بدین وسیله ضمن تشکر ازحضورآگاهانه وبی منت بسیجیان و همچنین فعالیت دلسوزانه مسئولین شهرستان و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی جناب آقای دکتر قاسمی ، تداوم حضور آحاد بسیجیان ، فرماندهان پایگاهها و حوزه های مقاومت را تا ریشه کنی بیماری مذکور درکنار جامعه پزشکی و بهداشت ودرمان اعلام کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار