فرمانده سپاه بردسکن به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بخش شهرآباد از عملیات گندزدایی و ضدعفونی ۵ روستای بخش شهرآباد بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۲۹۶۳۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ جنیدی و سروان عباسیان با حضور در روستا‌های قوژدآباد، نصراّباد، کوشه، جلال آّباد و زیرک آباد از حضور در صحنه بسیج مردمی دراین روستا‌ها در بحث پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و سلام سردار شفاهی جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی را به بسیجیان قرارگاه‌های پدافند زیستی در سطح شهرستان بردسکن نیز ابلاغ کرد.
 
فرمانده سپاه بردسکن گفت: قرارگاه پدافند زیستی در تمامی روستا‌های شهرستان بردسکن زیر نظر حوزه‌های مقاومت بسیج و با همکاری دهیاران و شورا‌های اسلامی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح روستا‌ها فعالیت دارند.
 
وی عنوان کرد: حقیقتا بسیجیان در همه صحنه‌ها حضور دارند و در بحث پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا یک ایثار اجتماعی را از خود نشان دادند.
 
فرمانده سپاه بردسکن ضمن قدردانی از پویش‌های مردمی در بحث تامین موادضدعفونی و تولید ماسک گفت: خوشبختانه مردم شهرستان اعم از اصناف و بازاریان و دیگر قشر‌های مختلف مردم برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا با اتحاد و همدلی به توصیه‌های مسئولان توجه کردند تا بتوانیم در آینده نه چندان دور کرونا را با هم شکست دهیم و جشن شکست این ویروس را در شهرستان برگزار کنیم.
 
وی همچنین از اقدام بسیار خوب فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد در پیوست فرهنگی درراستای مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: پخش دعای هفتم صحیفه سجادیه و زیارت عاشورا از بلندگو‌های مساجد سطح روستا‌ها و توزیع بیش از ۸ هزار بروشور دعای هفتم صحیفه سجادیه را که توصیه مقام معظم رهبری نیز است اقدام بسیار ارزشمندی به عنوان یک پیوست فرهنگی در بحث مبارزه با ویروس کرونا در سطح این بخش دانست
ارسال نظرات
پر بیننده ها