امام جمعه بردسکن در گفتگو با «بسیج»:

بقای انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت(ع) مرهون شهدا و جانبازان است

امام جمعه بردسکن با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و گرامی داشت روز جانباز گفت: جانبازان سند زنده تاریخ هستند.
کد خبر: ۹۲۲۹۶۳۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
علی اصغر امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به جایگاه و منزلت جانبازان وخانواده‌های آن‌ها بر ضرورت تکریم هرچه بیشتر این عزیزان تاکید کرد.
 
وی افزود: حفظ و بقای انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز است از این رو تلاش و کار جهادی مردم و مسئولان باید برای حفظ میراث ایثار و شهادت باشد و خدمت به جانبازان، آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس توفیق الهی است.
 
امام جمعه بردسکن عنوان کرد: جانبازان اسوه‌های صبر و استقامت هستند و این عزیزان علی رغم تمامی درد و رنج‌های ناشی از مجروحیت و جانبازی در بسیاری از زمینه‌های علمی و فرهنگی و… سرآمد هستند.
 
امام‌جمعه بردسکن با اشاره به رشادت‌های حضرت عباس (ع) افزود: جانبازان گران‌قدر با تأسی گرفتن از علمدار کربلا به مقابله با دشمن پرداختند و پاداش این دلاوری آنان مقام والای جانبازی است.
 
وی با بیان اینکه جانبازان، قهرمانان واقعی و همیشگی این مرز و بوم اند گفت: آنان سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی و در واقع اسناد غیرقابل انکار حضور نیرومند جوان‌های ارزنده و انقلابی ما در برابر دشمنان کشور هستند.
 
حجت الاسلام امینی گفت: سالروز میلاد بزرگ جانباز اسلام و پرچمدار دفاع از حرمت حریم ولایت، حضرت ابوالفضل العباس (ع) به واسطه رشادت و جانفشانی‌های پاسداران رشید و غیور انقلاب اسلامی و همچنین فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور به عنوان روز‌های پاسدار و جانباز نامگذاری شده است.
 
حجت الاسلام امینی افزود: جانبازان، انسان‌هایی ایثارگر و جان برکف اند که طی سال‌های جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را در برابر آتش دشمن سپر کرده و در راه حفظ کیان اسلام، سلامت خود را تقدیم داشتند. وی عنوان کرد: مقتدای جانبازان در تاریخ اسلام قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل (ع) است و درایران اسلامی اسوه و الگوی جانبازان مقام معظم رهبری می‌باشد.
 
امام جمعه بردسکن گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال در روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز توفقیق نشد به دیدار جانبازان عزیز برویم که با برنامه ریزی‌های انجام شده با رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان مقرر شد این حقیر از طریق تماس تلفنی با ۱۵ نفر از جانبازان بالای ۵۰ درصد این روز را به آن‌ها تبریک عرض کنم و از آنان خواسته شد برای سلامتی خود و خانواده این ایام را در خانه بمانند تا از این ویروس در امان بمانند.
 
امام جمعه بردسکن همچنین گفت: به مناسبت روز ولادت حضرت امام حسین (ع) و گرامی داشت روز پاسدار این روز را از طریق تلفن و پیامک به تعدادی از پاسداران عزیز تبریک گفته شد. وی دربخش دیگری از مطالبش از زحمات و تلاش مدافعان سلامت کادر پزشکی و پرستاری که این روز‌ها برای جان انسان‌ها تلاش می‌کنند نیز تقدیر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها