خبرگزاری بسیج: سرهنگ حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) گفت: عملکرد امروز جهادگران بسیجی در طرح ملی سلامت برای ما و دیگر مسئولین یک درس است.
کد خبر: ۹۲۲۹۶۶۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

به گزارش روابط عمومی سپاه سیدالشهدا(ع)، علیرضا حیدرنیا جانشین فرماندهی سپاه استان تهران عصر امروز ضمن بازدید از نقاهتگاه در حال ساخت 120 تخت خوابی شهیده مدافع سلامت دکتر شیرین روحانی راد پاکدشت، کارگاه تولید و بسته بندی مواد ضد عفونی، ایستگاه سلامت و غربالگری، گشت بسیج سلامت، با جهادگران بسیجی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار گفت: این بسیجیان از صبح تا شب و حتی گاهی شب تا صبح بدون هیچ چشمداشتی برای مردم خدمت می کنند چرا که مولایشان دستور به این خدمت رسانی را داده است و این امروز برای ما یک درس است.

این مقام مسئول نقطه قوت بسیج را تبدیل تهدیدات به فرصت ها دانست و افزود: انصافاً بسیج در این مدت کم و با وجود محدودیت ها، به خوبی به کمک بهداشت و سلامت جامعه و هرچه که در این راه نیاز است پرداخته است.

وی با یادآوری امر بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در سال 57 مبنی برتشکیل بسیج مستضعفین، خاطر نشان کرد: آن زمان هیچ کس فکر نمی کرد که روزی بسیج گره گشای مشکلات عمده و فراگیر جامعه باشد اما الحمدالله این رستاخیز و این جهشی که که امروز در عموم مردم مخصوصاً بسیج در موضوعات مختلفی چون طرح ملی بسیج سلامت، ضد عفونی کردن و گند زدایی شهرها، کمک به کادر درمان و غربالگری بیماران شکل گرفته، آینده نگری و راهبردی بودن آن تفکر امام راحل را نشان می دهد.

حیدرنیا اضافه کرد: کشورهای ابرقدرت دنیا که داعیه دار سلامت بوده اند، امروز در امور بهداشتی جامعه خود مانده اند و دست بالا برده اند اما به فضل الهی، در این کشور با همکاری همه مسئولین، مردم و بسیجیان اوضاع تاکنون خوب کنترل شده است.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) طرح بسیج ملی سلامت را یکی از عملیات های موفق نظام در حوزه بهداشت عنوان کرد و گفت: با شروع این طرح اکنون بیش از 80% مردم غربالگری شده اند و باری از مجموعه بهداشت جامعه کم شده است.

گفتنی است نقاهتگاه 120 تخت خوابی پاکدشت که به نام اولین شهید مدافع سلامت این شهرستان نام گذاری شده است در اول هفته آینده آماده بهره برداری می شود.

/انتهای پیام

ارسال نظرات