فرمانده پایگاه شهیدان خوشرفتار حوزه 219 شهیدان معارف وند ناحیه امام سجاد(ع) اظهار کرد: بسیحیان پایگاه بسیج شهیدان خوش رفتار حوزه 219 از ابتدای ورود ویروس منحوس کرونا با تشکیل کارگروه جهادی مقابله با ویروس کرونا با ضدعفونی نمودن و پاک سازی منطقه رجایی شهر کرج پرداختند.
کد خبر: ۹۲۲۹۷۳۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده پایگاه شهیدان خوشرفتار  حوزه219شهیدان معارف وند ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن عرض تقدیر و تشکر از زحمات مدافعان سلامت خط مقدم مبارزه با کرونا اظهار داشت: بسیحیان پایگاه بسیج شهیدان خوش رفتار حوزه 219 از ابتدای ورود ویروس منحوس کرونا با تشکیل کارگروه جهادی مقابله با ویروس کرونا با ضدعفونی نمودن وپاک سازی منطقه رجایی شهر کرج پرداختند.

وی با اشاره به سخنان در ارتباط با ویروس کرونا طی روزهای اخیر گفت: یکی از اقدامات در جهت کنترل این بیماری قطع زنجیره آن است که همکاری تمام ملت ایران را می طلبد که انشالله با یاری خداوند مثل همیشه مردم ایران ازاین امتحان الهی نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

فرمانده پایگاه شهیدان خوشرفتار ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در شهر منطقه تب سنجی تیم گشت سلامت پایگاه مقاومت بسیج و چک کردن نکات بهداشتی مغازه داران و دو خانه بهزیستی منطقه حوزه 219 شهید معارف وند در باغستان و بیمارستان شهید مدنی انجام شد و سلامت افراد مورد تب سنجی قرارگرفت .

وی تصریح کرد: این تیم سلامت در هر روز یک مرتبه از تمام مغازه داران سطح شهرستان و ارگان هایی که تمایل داشته باشند تب سنجی و نکات بهداشتی اماکن آن ها را بررسی می کنند. تمامی بسیجیان با همکاری گروهای جهادی دیگر محلات و معابر محدوده خود را ضدعفونی می نمایند.

وی با بیان عوامل تشدید کننده شیوع بیماری در شهر گفت: یکی از عوامل تشدید شیوع بیماری در شهر کرج مسافرت و تردد همشهریان کرجی به استان های دیگر می باشد، لذا ازهمشهریان  درخواست داریم که درخانه بمانند و از سفرهای غیر ضروری شدیدا اجتناب کنند و نیز هر روز اطلاعات سلامت فردی و اطرافیان را در سامانه وزارت بهداشت ثبت نمایند.

وی با بیان حضور برادران و خواهران در تهیه مواد ضد عفونی و نیز ضد عفونی کردن اماکن و معابر و خیابان‌های شهرکه یاداور دوران دفاع مقدس می باشد افزود: با همکاری پایگاه بسیج خواهران حضرت ام البنین (س) حوزه 220 ،حدود 12/000عدد ماسک تولید شده است که در میان اقشار کم درآمد، کسبه، بیمارستان های شهید کمالی و شهید رجائی، محلات کم درآمد خرمدشت و ملک آباد توزیع گردیده است.

فرمانده پایگاه بسیج شهیدان خوشرفتار در ادامه به ضدعفونی محلات اشاره و اضافه کرد:‌ از ابتدای این بحران تا کنون ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی در طی چندین نوبت برای  ضدعفونی و گندزدایی در تمام منطقه این پایگاه با کمک گروه‌های جهادی و بسیجیان استفاده شد.

وی به همکاری  بسیجیان پایگاه های برادران و خواهران با نیروی انتظامی برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح منطقه این پایگاه هم اشاره کرد و در پایان یادآور شد:‌ بیش از 100بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است. با یاری و نصرت الهی، توجهات ائمه اطهار (ع) و با مشارکت و همراهی مردم عزیز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هرچه زودتر براین بحران غلبه کرده تا برگ زرینی دیگر بر افتخارات ملت ایران افزوده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها