خبرهای داغ:

بهبودی ۳۴۴ نفر از مبتلایان به کرونا در شاهرود/غربالگری ۹۰ درصد مردم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به بهبودی ۸۲ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در شاهرود گفت: غربالگری ۹۰ درصد جمعیت تحت پوشش این دانشگاه انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۱۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
بهبودی ۳۴۴ نفر از مبتلایان به کرونا در شاهرود/غربالگری ۹۰ درصد مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن در خصوص آخرین وضعیت بیماری کروناویروس در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه تا شنبه ۱۶ فروردین ماه اظهار کرد: تاکنون پاسخ آزمایش ۴۲۱ نفر مثبت اعلام شده و از این تعداد ۳۴۴ نفر یعنی ۸۲ ٪ بهبودی یافته اند.
وی در خصوص مباحثی که در رابطه درمان دارویی کروناویروس در سطوح مختلف ملی و بین المللی مطرح است گفت: یک کمیته علمی در ستاد ملی مقابله با کروناویروس بر اساس آخرین شواهد علمی روز تصمیم گیری می‌نمایند و حقیقت امر این است که شواهد بسیار محدودی مبنی بر اثر بخشی نسبی برخی دارو‌ها وجود دارد که بر همان اساس توصیه و تجویز می‌گردند، ولی شواهد قوی مبنی بر اثر بخشی متقن همین دارو‌ها نیز وجود ندارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: در طرح ملی مقابله با کروناویروس تا کنون ۹۰ درصد جمعیت تحت پوشش این دانشگاه حداقل یک نوبت غربال و ارزیابی شده اند
ارسال نظرات
پر بیننده ها