خبرهای داغ:
سرپرست شهرداری شاهرود گفت: یک میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ تاکنون با تلاش نیرو‌های جهادی و مدیریت شهری شاهرود در سطح شهر استفاده شده است.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۳۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
استفاده یک میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ در سطح شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست ویدئو کنفرانس سرپرست شهرداری شاهرود در راستای ارائه عملکرد مدیریت شهری در خصوص اقدامات مبارزه با کرونا ویروس برگزار شد.
مهندس ختیال به معاون عمرانی استانداری در راستای عملکرد مدیریت شهری شاهرود در خصوص اقدامات پیشگیرانه و مقابله با کرونا ویروس گزارشی ارائه کرد و افزود: یک میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ تاکنون با تلاش نیرو‌های جهادی و مدیریت شهری شاهرود در سطح شهر استفاده شده است.
وی گفت: مسدود سازی پارکها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها با ۶۰ دستگاه اتوبوس انجام و تقریبا هیچ یک از پارک‌ها مورد استفاده شهروندان قرار نگرفت و عملیات ضد عفونی پارک‌ها و مبلمان داخلی آن طبق دستو العمل بصورت مستمر در حال انجام است.
ختیال خاطر نشان کرد:درخصوص آرامستان یک دستگاه آمبولانس ویژه فوتی‌های کرونایی و یک محیط مستقل برای شستشو به اجساد کرونایی اختصاص یافت و همچنین انجام مراحل تدفین طبق دستور العمل‌های صادره در محیطی مجزا در حال انجام است.
وی تصریح کرد: اقدامات اداری در راستای شیوع گسترش کرونا ویروس بصورت هر روزه ساختمان ضد عفونی شده و دستکش و ماسک در اختیار همکاران قرار می‌گیرد.
سرپرست شهرداری شاهرود ادامه داد: در بحث روابط عمومی علاوه بر اطلاع رسانی‌های هر روزه بحث جشن مجازی برای ارتقای روحیه نشاط در بین شهروندان در حال برنامه ریزی و علاوه برآن تولید اثر موسیقیایی در راستای قدردانی از کادر درمانی در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه با همکاری نیروی انتظامی تمامی دوره گرد‌ها در شاهرود جمع آوری و به شهر‌های خود انتقال داده شد افزود: ۱۷ دستگاه زباله گرد جمع آوری شد.
ختیال عنوان کرد: طبق مصوبات ابلاغ شده شیوه ضد عفونی و گندزادایی‌های سطح شهر تغییر و ۲۰ مدل ماموریتی به شهرداری واگذار شد که در راستای گسترش شیوع کرونا ویروس با جدیت تمام و با تلاش نیرو‌های آتش نشان، فضای سبز، خدمات شهری و گروه‌های جهادی بصورت روزانه در حال انجام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها