خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد:
فرخ زاد گفت: کل تصادفات استان از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸ تا پانزدهم فروردین نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۳ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۳۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به کاهش ۹۳ درصدی تصادفات در جاده های استان بیان کرد: تعدادتصادفات جرحی در این باره زمانی سال گذشته ۷۰فقره و امسال ۴۲ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصدکاهش یافته است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تعداد تصادفات خسارتی ۸۸ درصد و تصادفات فوتی نیز ۵۰ درصد کاهش یافته است.

 

فرخ زاد گفت: کل تردد های استان از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸ تا پانزدهم فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد کاهش داشته است و کل مسافرین جابجا شده در این باره زمانی کاهش ۳۰درصدی داشته است.

 

علی فرخزاد  اظهار کرد: خوشبختانه مردم در مقابله با ویروس کرونا همچون همیشه در  کنار مسئولین بودند.

 

 علی فرخ زاد گفت: ۹۹ درصد مردم استان قزوین با پویش «در خانه می مانیم» در روز طبیعت همکاری کردند و این امر موجب شد بسیاری از نگرانی‌ها در خصوص اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در سیزده فروردین برطرف شود.

 

وی بیان کرد: هر جا به مردم اعتماد کرده و کارها را به آنها سپرده ایم به نتیجه رسیده ایم و همکاری مردم در این روزها  و بالاخص روز طبیعت نشان داد مردم ما از فرهنگ بالایی برخوردارند که اگر تصمیم به همکاری و مشارکت بگیرند کارهای بزرگی را رقم می‌زنند.

 

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: امیدواریم روند همکاری و مشارکت مردم تا ریشه کنی ویروس کرونا در کشور و استان تداوم یابد و بتوانیم هر چه زودتر از شر این ویروس نجات پیدا کنیم.

 

 جایگاه‌های سوخت نیازمند کنترل مضاعف است

 

 علی فرخ زادگفت: جایگاه های سوخت از مراکز پرخطر انتقال ویروس کوید ۱۹ می باشند و علیرغم تاکیدات مسئولین باز هم دیده شده که برخی از جایگاهها اصول بهداشتی ابلاغ شده را رعایت نمی کنند.

 

 وی خاطرنشان کرد:  نظارت بیشتر بر این مراکز باید در اولویت مسئولین متولی امر قرار گیرد و چنانچه  صاحبان جایگاه‌ها به رعایت موارد بهداشتی بی تفاوت بودند برخورد جدی و قاطع با آنها صورت گیرد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها