خبرهای داغ:
به همت پایگاه های حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود در راستای مقابله با کرونا از تولید ماسک تا ضدعفونی‌ محله با حضور بسیجیان نوجوان و جوان انجام می شود.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۰۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای مقابله با کرونا امروز نسل نوجوان و‌جوان بسیجی جامعه در وسط میدان مقابله قرار دارند و هر کجا که می‌روی حضور نسل چهارم انقلاب را می‌بینی که به کمک جامعه آمده اند و به خوبی به وظیفه خود عمل می‌کنند و این همان توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که این نسل گوش به فرمان ولایت تلاش می‌کند در این مسیر قدم بردارد.
بسیجیان نوجوان و‌جوان پایگاه امام علی (ع) در دو محله پرجمعیت شهرک امام (ره) و البرز در راستای ضدعفونی و گندزدایی محلات گام بر می‌دارد و در کمک به سالمندان این محلات برای برطرف نمودن مایحتاج آن‌ها تا این قشر در خانه بمانند و از کرونا دور باشند در خدمت آن‌ها هستند و گروهی هم در ضدعفونی معابر و اماکن عمومی فعال هستند و بسته‌های بهداشتی هم تهیه و توزیع می‌کنند.
در همین راستا بسیجیان پایگاه رسول اکرم (ص) در شهرک کوثر هم فعال هستند و با تولید ۵۰۰ ماسک آن را بین اهالی این شهرک توزیع کردند و کار ضدعفونی معابر و اماکن عمومی این شهرک را نیز مستمر انجام می‌دهند.
لازم به ذکر است این فعالیت‌های بسیجیان نسل چهارم انقلاب همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها