جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: طرح بسیج ملی مقابله با کرونا از نظر ما در شهرستان فیروزکوه تمام شده است؛ بیماریابی به صورت هدفمند انجام شده و مردم به آرامش نسبی دست یافتند.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۱۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش سپاه خبر خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه  سرهنگ پاسدار علیرضا حیدرنیا، جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران، : مدتی است کشور ما و کل دنیا درگیر یک مهمان ناخوانده و ویروس منحوسی به نام کرونا است؛ از همان روزهای ابتدایی که این ویروس در کشور ما شیوع یافت، مجموعه سپاه، بسیج، تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها با یک هم‌افزایی مناسب و همدلی خوبی برای مقابله با این ویروس وارد عرصه شدند.

جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران در ادامه بیان داشت: به لطف خداوند و همکاری همه مسئولین و دستگاه‌ها اعم از فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، شبکه بهداشت و درمان، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مردم علی‌رغم این که کشورهای پیشرفته درگیر این بیماری هستند و در خصوص مقابله و مدیریت این بیماری مستاصل مانده‌اند، جمهوری اسلامی ایران تا حدود زیادی این بیماری را کنترل کرده و ان‌شاالله به زودی جشن پیروزی بر این ویروس منحوس را برپا خواهیم کرد.

وی هم چنین افزود: یک دوره‌ای در شهرستان‌های استان تهران برگزار کردیم که هم عرض خداقوت به نیروهای خدمت‌رسان داشته باشیم و هم از نزدیک شاهد اقدامات انجام شده باشیم؛ ستاد مقابله با کرونا در شهرستان فیروزکوه از همان روزهای ابتدایی با مدیریت فرماندار محترم تشکیل شده و شبکه بهداشت و درمان بسیار خوب اقدام کرده است.

حیدرنیا در خصوص بسیج ملی مقابله با کرونا در شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: این طرح از نظر ما در این شهرستان تمام شده است و ۱۰۰ درصد کار انجام شد؛ بیماریابی به صورت هدفمند انجام شده و مردم به آرامش نسبی دست یافتند.

این مقام مسئول در خصوص فاصله‌گذاری اجتماعی تصریح کرد: فاصله گذاری اجتماعی هم در ورودی و هم خروجی شهرستان به خوبی مدیریت می‌شود و ان‌شاالله با همین همدلی که در شهرستان وجود دارد به زودی شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس در شهرستان و کل کشور باشیم.

جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران در خصوص برنامه های آتی اذعان داشت: برنامه آینده برنامه‌ای مداوم و جاری است و هر چه ستاد ملی مبارزه با کرونا در سطح کشور ابلاغ کند این آمادگی وجود دارد که برنامه‌ها اجرایی شود.

وی در خصوص رسیدگی به معیشت اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا تاکید کرد: رسیدگی به عزیزانی که وضعیت کسب و کار آنها دچار مشکل شده، در اولویت‌ است؛ اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است؛ در سطح استان تهران تا کنون با کمک خیرین و تمامی دستگاه‌ها بیش از ۵۰ هزار پک معیشتی و بهداشتی بین افراد نیازمند و جامعه هدف توزیع شد.

سرهنگ حیدرنیا ادامه داد: در روزهای آینده هم بسته‌هایی را توزیع خواهیم کرد؛ از ظرفیت شهرستان فیروزکوه هم در این زمینه استفاده خواهد شد تا گوشه‌ای از مشکلات و آلام مردم تسکین داده شود.

 

خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج: بسیجی امیرحسین تبار

ارسال نظرات