در راستای مقابله با ویروس کرونا فروشگاه یکبار مصرف برادر بسیجی محسن ایزدی در یزدان آباد زرند اقدام به توزیع 100عدد ماسک رایگان بین پرستاران و پرسنل درمانگاه شهید حسین زارعی این شهر نمود
کد خبر: ۹۲۲۹۹۲۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:سرهنگ دوم پاسدار علی زارعی فرمانده حوزه امام حسن (علیه السلام) ناحیه زرند در این خصوص گفت::با توجه به شیوع ویروس کرونا، در کشوروشهرستان زرند شاهد تلاش همه مردم به جهت مبارزه با این ویروس هستیم وهرکسی به تناسب وضعیت مالی واقتصادی خود در این خصوص فعالیت می‌کند تا این ویروس هر چه زودتر ریشه کن گردد.
    وی افزود:برادربسیجی محسن ایزدی که در این شهر فروشگاه یکبار مصرف داردوهرسال با کمک شهرداری در روز ۱۳ فرودین پلاستیک زباله به صورت رایگان بین مردم توزیع تا مردم زباله هایشان را درون ان ریخته ومحیط را آلوده نکنند، اما امسال که همه مردم روز طبیعت در خانه بودند این بسیجی با هزینه شخصی خود ۱۰۰ عدد ماسک خریداری وبه صورت رایگان در بین مردم توزیع نمود که جا دارد از وی تشکر نمائیم.
    در ادامه برادر بسیجی محسن ایزدی هدف از این اقدام را:کسب رضای خداوند متعال، وظیفه انسانی خود دانست وگفت همه ما باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم جلوی گسترش بیشتر این بیماری را بگیریم.
    وی ضمن دعوت از همه همشهریان به عمل به شعار "به یاری خداوند متعال در خانه بمانیم تا کرونا را شکست بدهیم"که این کارهم کمک به کادر درمانی است و هم از گسترش بیشتر این بیماری جلوگیری می‌نماید.
    لازم به ذکر است مهندس ایزدی، شهردار و اعضای شورای اسلامی یزدان آباد از جناب آقای محسن ایزدی که همیشه در انجام کار‌های مشارکتی در کنار مجموعه شهرداری بوده تشکر نمودند.
    خبرنگار:رسول سیف الدینی نماینده واحد خبر یزدان آباد زرند
ارسال نظرات