پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)به مناسبت میلاد حضرت‌علی اکبر(ع) و روز جوان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان طی پیامی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، فرا رسیدن این روز و هفته جوان را به جوانان این مرز و بوم تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۴۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ متن پیام به شرح زیر است:

شعبان ماه شادی و شعف شیعیان و یازدهم شعبان روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) جوان رعنای اباعبدالله الحسین (ع) به راستی چه انتخاب شایسته‌ای برای نام گذاری روز جوان است.

بی شک اعتلا و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود، آینده‌ای بهتر برای هم نوعانشان رقم می‌زنند و جوانان ایران اسلامی همواره به واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته‌اند.

جوانان ایران اسلامی در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی نشان دادند علی رغم همه کاستی‌ها با پیروی از الگوی حضرت علی اکبر (ع) به‌عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار و... همواره در عرصه‌های مختلف حضوری آگاهانه و هوشمندانه، پرشور و با نشاط دارند که باید آن را ارج نهاد.

امسال که نوروز را با رنج و سختی کشور به دلیل ویروس کرونا آغاز کردیم، شما جوانان فهیم و بی ادعا بودید که قدم اول را به صورت خودجوش برای کمک و یاری هموطنانمان برداشتید و در این راه پیشرو، مؤثر و استوار بودید و هستید.


اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران بویژه استان زنجان، تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده، با همت جوانان برومند زنجان زمینه‌های رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور در عرصه‌های مختلف را بیش از گذشته فراهم کنیم.


حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان
ارسال نظرات