توزیع 1200 بسته معیشتی در بین نیازمندان توسط سپاه بیت المقدس کردستان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری ۸۴ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین قشر ضعیف جامعه، از توزیع رایگان ۵ هزار بسته بهداشتی و ۱۲۰۰ بسته معیشتی دیگر در بین نیازمندان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۹۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در مجموع یک هزار و ۳۵ نفر از نهم تا ۱۵ ماه جاری در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بکارگیری شده‌اند، ضمن اینکه از اول شیوع کرونا تاکنون، سپاه در استان اقدامات زیادی در راستای پیشگیری و انقطاع زنجیره ویروس کرونا انجام داده است.


سردار حسینی با اشاره به اینکه سپاه مسوولیت گندزدایی شهر‌های کردستان را به عهده دارد افزود: این استمرار و ادامه گندزدایی و ضدعفونی در خیابان‌ها، معابر و اماکن شهر‌های استان تا شکست این ویروس ادامه خواهد داشت.


وی گفت: مجموعه اقداماتی نیز در روستا‌ها به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و با مشارکت و همکاری مردم انجام می‌شود.


سردار حسینی  با یادآوری توزیع ۸۴ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در میان قشر ضعیف جامعه، از آماده‌کردن ۱۲۰۰ بسته معیشتی از امکانات سپاه و ۵ هزار بسته بهداشتی دیگر خبر داد و گفت: این بسته‌ها تا هفته آینده در بین اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه توزیع خواهد شد.


فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان عنوان کرد: با توجه به وجود اقشار آسیب‌پذیر در استان، ۱۰ درصد وجه خدمات درمانی از نیازمندان دریافت نمی‌شود.


وی در پایان گفت: سپاه بیت المقدس کردستان علاوه بر مسوولیت گندزدایی معابر و خیابان‌ها در استان کردستان، کارگاه‌هایی برای تولید ماسک و لباس‌های ایزوله بیمارستانی و تولید آب ژاول برای ضدعفونی راه‌اندازی و بسته‌های معیشتی و بهداشتی را بین نیازمندان توزیع کرده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار