خبرهای داغ:
سرهنگ بغدادی گفت: گروههای بسیجی و جهادی فرهنگی با حضور قریب به 400 نفر از فرهنگیان استان در بخش های مختلف در فعالیت های مقابله با کرونا حضور دلشتند. و این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۳۰۰۳۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

سرهنگ هادی بغدادی مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اقدامات سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین بیان کرد: بسیج فرهنگیان استان قزوین، همزمان با آغاز طرح مقابله با بیماری کرونا، همراه با سایر اقشار بسیج و دستگاه های استان، اقدامات زیادی در راستای مقابله با این ویروس منحوس انجام داده است.

 

وی گفت: در بحث پیشگیری از بیماری کرونا، جلساتی با مدیرکل و معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش و روسای مناطق و نواحی این اداره کل داشتیم که منجربه اقدامات مناسبی از جمله برنامه ریزی و هماهنگی در ضدعفونی و گندزدایی صد باب مدرسه و ادارات آمزش و پرورش استان شد.

 

مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین اظهار کرد: توزیع 90 گالن  مواد ضدعفونی، اطلاع رسانی در فضا مجازی و پیامکی به طور روزانه به 500 نفر از فرهنگیان با موضوع پیشگیری از ویروس از اقدامات این سازمان می باشد. 

 

بغدادی عنوان کرد: درحوزه فضا مجازی تولید محتوا در گروههای مجازی با موضوع پیشگیری از کرونا و حضور فرهنگیان بسیجی در مراکز ایست بازرسی به منظور تب سنجی همکاران ادارات با همکاری اداره تربیت بدنی، از دیگر اقدامات این سازمان می باشد.

 

وی افزود: همچنین با مدیران کانون ها در مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان، مراوداتی جهت ارائه آموزش های لازم به کارکنان، انجام شد و گروههای بسیجی و جهادی فرهنگی با حضور قریب به 400 نفر از فرهنگیان استان در بخش های مختلف در فعالیت های مقابله با کرونا حضور دلشتند. و این فعالیت ها همچنان ادامه دارد. 

 

مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین تصریح کرد: در بحث غربالگری و پایش سلامت مردم استان، هفتاد نفر از فرهنگیان حضور داشتند که اطلاعات مربوط به سلامت هم استانی ها را در سامانه سلامت به ثبت رساندند. 

 

بغدادی اضافه کرد: همچنین اعلام آمادگی فرهنگیان با تحصیلات و تجربه بهیاری و پرستاری جهت کمک به کادر درمان مراکز درمانی، تهیه و توزیع پک های بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی با هماهنگی و همکاری فرماندهان شهرستان ها، تولید ماسک و گان توسط فرهنگیان از 26 اسفند ماه با همکاری سپاه شهرستان ها که به طور روزانه در هنرستان ها و مدارس مناطق مختلف استان از جمله آوج، قزوین، البرز، محمدیه، آبیک و خرمدشت از اقدامات مهم سازمان بسیج فرهنگیان استان می باشد.  

 

وی اضافه کرد: همچنین در بحث ایست بازرسی در مبادی ورودی شهر، با هماهنگی فرمانداری ها و ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین، همکاران فرهنگیان حضور فعالی داشته اند.

 

بغدادی در پایان با اشاره به این که این بخشی از همکاری و اقدامات خوبی بوده که با همکاری سپاه و بسیج فرهنگیان استان انجام شده گفت: این اقدامات که از سوی فرهنگیان و بسیجیان فرهنگی با همکاری مدیریت و مجموعه آموزش و پرورش استان و نواحی و مناطق 14 گانه انجام شده قابل تقدیر می باشد.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها