خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده رضایی شهر محمودآباد نمونه خبر داد

تولید روزانه بیش از ۱۳۰۰ ماسک توسط خواهران بسیجی محمودآباد نمونه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده رضایی شهر محمودآباد نمونه از تولید روزانه بیش از ۱۳۰۰ ماسک توسط خواهران بسیجی محمودآباد نمونه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۰۳۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

خانم رمضانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده رضایی  شهر محمودآباد نمونه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: پس از شیوع کرونا در کشور، بنا به دستور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، این حوزه در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: بانوان بسیجی جهادگر  این حوزه مقاومت احساس تکلیف کرده و در حرکتی داوطلبانه و آتش به اختیار اقدام به تهیه و تولید ماسک در  این کارگاه کردند.

 

رمضانی یادآور شد: این اقدام با بهره‌گیری از امکانات موجود و توسط ۶۰ نفر از خواهران گروه‌ جهادی و به کارگیری ۱۲ دستگاه چرخ‌خیاطی باهدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محمود آباد نمونه انجام گرفت و تاکنون بیش از ۲۰ هزار ماسک تولید و به صورت رایگان میان شهروندان توزیع شده‌است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده رضایی شهر محمودآباد نمونه تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی موج جدید بیماری ویروس کرونا، این حرکت جهادی تا ریشه کنی این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت و همچنان این مهم با توجه به کمبود ماسک در دستور کار گروه‌های جهادی خواهران قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: در صورت حضور خیران سلامت و متولیان امر بهداشت و درمان این آمادگی وجود دارد تا تعداد ماسک‌های بیشتری تولید و توزیع شود و جهادگران نیز در شیفت‌های کاری طولانی‌تر سهم خود در این آزمایش الهی را ادا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها