خبرهای داغ:
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین خبر داد:

غربالگری ۱۱۰ هزار نفر در ایستگاه‌های سلامت بسیج دانشجویی قزوین

بحرانی گفت: روزانه چهار هزار و تاکنون ۱۱۰ هزار نفر در 8 ایستگاه سلامت بسیج دانشجویی استان علیه کرونا غربالگری و پایش شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۳۰۲۳۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰

محمدرضا بحرانی  مسوول عملیات جهادی بسیج دانشجویی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: این ایستگاه‌های غربالگری با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در شهرهای قزوین، الوند و اقبالیه راه اندازی شده و خدماتی از قبیل غربالگری و پایش، مشاوره، تست اکسیژن خون، روانشناسی و آموزش بهداشت و پیشگیری را به شهروندان ارایه می‌کنند.

وی گفت: قرارگاه مقابله با کرونا بسیج دانشجویی استان یک کارگاه تولید ماسک و گان را با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و دانشگاه فنی بقیه الله راه اندازی کرده است و روزانه پنج هزار ماسک و ۱۰۰ عدد گان تولید می‌کند.

این مسوول اضافه کرد: همچنین تاکنون هزار و ۸۰۰ بسته حمایتی با کمک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در مناطق محروم استان توزیع شده است که این روند همچنان با کمک خیران و دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی ادامه دارد.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: برای ضدعفونی و گندزدایی سطوح نیز تاکنون ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم استان شامل طارم، الموت، کوهین، اقبالیه، شریف آباد، وثوق آباد، خاکعلی و ... توزیع شده است تا جلوی گسترش بیشتر این ویروس در سطح روستاها و مناطق محروم استان گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها