خبرهای داغ:
دیدار نماینده، ولی فقیه در سپاه استان با امام جمعه دامغان؛

نشست ساماندهی و حمایت از فعالیت‌های طلاب بسیجی دامغان در مقابله با کرونا برگزارشد

نشست ساماندهی و حمایت از فعالیت‌های طلاب بسیجی دامغان در مقابله با شیوع بیماری کرونا با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئول بسیج طلاب سپاه قائم آل محمد استان سمنان و سپاه ناحیه دامغان به میزبانی امام جمعه این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۳۰۳۱۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های گسترده طلاب و روحانیان بسیجی استان سمنان از آغازین روز‌های شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های مختلف این استان بر لزوم حمایت بیشتر مادی، معنوی و تجهیزاتی مسئولان از این اقدامات مؤثر و خداپسندانه تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اقدامات طلاب و روحانیان بسیجی با حمایت و هدایت مجموعه بسیج طلاب سپاه استان از مشارکت در ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن تا یاری مادی و معنوی بیماران و خانواده‌های آسیب دیده و نیازمند، گفت: امروز حضور در صحنه مقابله با بیماری کرونا جهاد در راه خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان نیز در این نشست ضمن بیان اینکه تاکنون با کمک خیران تعداد زیادی بسته‌های معیشتی و مواد ضدعفونی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است، افزود: فعالیت‌های مجموعه سپاه و بسیج و طلاب و روحانیان در راستای تولید ماسک و مواد ضدعفونی، کمک به بیماران و نیازمندان و ضدعفونی مناطق مختلف شهری و روستایی جلوه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری آفریده و شایسته قدردانی است.

در این نشست چالش‌های پیش رو و راهکار‌های ساماندهی و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های طلاب و روحانیان بسیجی شهرستان دامغان در مقابله با کرونا بررسی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار