فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۴۰پایگاه بسیج عشایری در عرصه سلامت و مقابله با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۵۷۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز با اشاره به اقدامات این ناحیه برای مقابله و پیشگیری از کرونا از تهیه وتوزیع ۲۰۰۰۰ هزار جفت ماسک ودستکش با همکاری گروههای جهادی ناحیه عشایری در مناطق عشایری استان خبر داد.

 سرهنگ ایزدی گفت: هماهنگی با جنگ نوین جهت سم پاشی مناطق عشایری ،گندزدایی بیش از ۶۰۰ نقطه ،راه اندازی پویش درخانه بمانیم ازطریق بلندگوهای مسجد و خودروهای سیار ، راه اندازی ۵ ایستگاه غربالگری در ورودی وخروجی مناطق عشایری توسط حوزه های عشایری از دیگر اقدامات این ناحیه در مناطق عشایری می باشد.

وی از توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی بین معسرین عشایری با ارزش ریالی ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ به مناسبت آغاز سال نو خبر داد.

سرهنگ ایزدی برگزاری جلسات مشترک با فرمانداری های مناطق عشایری، شناسایی بسیجیان داوطلب و دارای تخصص امور بهداشتی جهت همکاری در امر مبارزه با کرونا، فعالیت و فعالسازی کمیته فضای مجازی ۳۰ مورد، ده مورد پخش فیلم چگونگی مبارزه با کرونا، توزیع ۱۰۰۰ مورد پوستر با این موضوع را از دیگر اقدامات این ناحیه برشمرد.

فرمانده ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری از تشکیل کمیته رفع آلودگی با تشکیل ۶۰ گروه به استعداد ۵۰۰ نفر روز  و حضور ۴۰ پایگاه فعال در کمیته رفع آلودگی بسیجیان و توزیع ۹۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در مناطق عشایری استان خبر داد. ایزدی گفت: تشکیل ۱۲ گروه جهادی و خدمات رسانی جهت آموزش عمومی مردم در این زمینه و جمع آوری کمک های نقدی از خیرین جهت تولید ماسک نیز از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت عشایری از زمان شیوع کرونا می باشد.

ارسال نظرات