خبرهای داغ:
معاون اجرایی و جانشین قرادگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین

سپاه همواره در کنار مردم است/سه دهستان دیگر به حوزه فعالیتهای قرارگاه پیشرفت و آیادانی قزوین افزوده شد

برین گفت: در گام دوم اقدامات قرارگاه که افزایش ۳ دهستان دیگر می باشد، دهستان های آقابابا از بخش کوهین، دهستان دودانگه سفلی از شهرستان تاکستان و دهستان کلنجین از شهرستان آوج در دستور کار قرار گرفته که در سریعترین زمان احصاء مسائل و مشکلات روستاها با کمک مردم انجام و در ماه های آینده برنامه های عملیاتی در این دهستان ها انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۳۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

بپه گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی و جانشین قرادگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین در جلسه توجیهی شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی با فرماندهی و کادر سپاه ناحیه تاکستان و آوج گفت: بعد از انقلاب و تشکیل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام(ره) و شروع جنگ تحمیلی، سپاه در دفاع از مرزها و ناموس این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در کنار مردم برای امنیت و آرامش مردم جنگید و شهید داد و بعد از جنگ نیز در تمامی عرصه ها در کنار از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب به مردم خدمت رسانی میکند و می توان گفت کارنامه درخشانی دارد.

برین ادامه داد:  امروز در دنیا اکثر کشورها، درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند و کشورهایی که ادعای تمدن و فرهنگ دارند حتی به ماسک های خریداری شده کشورهای دیگر رحم نمیکنند و از یکدیگر غارت میکنند ولی در جمهوری اسلامی ایران با اینکه در تحریم قرار دارد در حوزه مقابله با کرونا الحمدلله کمبود نداریم و تمام مردم و ارگان ها بسیج شده اند و دست به دست هم داده اند تا این مشکل عظیم هرچه زودتر از کشور ایران رفع شود و سپاه نیز همانند سایر ایام با کمک بسیج و اقشار مختلف در کنار مردم اقدام به جهش تولیدی در زمینه های مختلف همانند ماسک،گان، شیلد و ... و همچنین گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و حضور در کنار کادر درمان توانسته بخشی از نیاز کشور را نیز در این حوزه برطرف نماید.

معاون اجرایی سپاه استان بیان‌کرد: سپاه در تمامی عرصه ها با افتخار به مردم خدمت رسانی می کند و فلسفه وجودی و نقطه قوت سپاه، اتصال به مردم و در کنار مردم بودن در هر شرایطی می باشد و تاکنون توانسته اعتماد مردم را نیز جلب نماید.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپته صاحب الامر(عج) قزوین تبیین کرد: در راستای حل مسائل، مشکلات و معیشت مردم، از سوی فرمانده کل قوا به سپاه ابلاغ شد تا در خصوص معیشت، اقتصاد، فرهنگ، تربیت و مسائل عمرانی روستاهای کم‌برخوردار اقداماتی داشته باشد. البته در طول ۲۰ سال گذشته فعالیت های گروه های جهادی دانشجویی و محلات در مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار بوده ولی با تشکیل قرارگاه تخصصی پیشرفت و آبادانی حول ۵ کارگروه فرهنگی-اجتماعی، تعلیم و تربیت، سلامت، اقتصاد و اشتغال و عمران، نگاه چند وجهی به محرومیت زدایی انجام شد.

برین‌  خاطر نشان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در طی ۳ سال گذشته برای رفع محرومیت از مناطق محروم استاندر ۳ دهستان زوارک الموت شرقی،دستجرد الموت غربی و چوقور طارم سفلی با ۷۱ روستا مطالعه دقیق و عمیقی داشته و نیازها، مسائل و مشکلات هر روستا با توجه به بوم منطقه احصاء و شناسایی و برای رفع آن مشکل برنامه ریزی صورت گرفته.

این مسوول اذعان کرد: اکنون در گام دوم اقدامات قرارگاه که افزایش ۳ دهستان دیگر می باشد، دهستان های آقابابا از بخش کوهین، دهستان دودانگه سفلی از شهرستان تاکستان و دهستان کلنجین از شهرستان آوج نیز در دستور کار قرار گرفته که در سریعترین زمان احصاء مسائل و مشکلات روستاها با کمک مردم انجام و در ماه های آینده برنامه های عملیاتی در این دهستان ها انجام خواهد گرفت.

سرهنگ  برین در پایان گفت: راهبرد و شعار قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر مبنای مشارکت می باشد و در واقع کار از مردم (احصاء نیاز و مسائل توسط مردم) ، برای مردم و توسط مردم صورت می پذیرد و با این راهبرد ارزش افزوده فراوانی برای مناطق محروم و کم برخوردار حاصل شده است.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار