خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
بهارلویی گفت: عملیات اهداء خون بسیجیان به منظور تأمین نیاز‌های خونی استان فارس، از روز گذشته آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۹۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

دکتر بهارلویی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس در گفتگو با خبرگزاری بسیج در شیراز، با شاره به بحث شیوع کرونا در کشور اظهار داشت: جهادگران عرصه سلامت از جمله مجموعه های مختلف سپاه و بسیج، احساس مسئولیت کردند که در هر زمینه ای که بتوانند، در مهار این بیماری کمکی داشته باشند.

وی افزود: در این راستا، بسیجیان از روز اول هم در تولید ماسک و دستکش و محلول های ضدعفونی کننده، هم در آموزش، پیشگیری و بهداشت حضور داشتند و همکاران در بسیج جامعه پزشکی، در بحث درمان هم در کنار دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان این وظیفه انسانی را انجام دادند.

بهارلویی با بیان اینکه چند روز پیش متوجه شدیم که در بحث خون هم در استان نیاز به انواع گروه های خونی بود تصریح کرد: در راستای اهداء خون هم اقداماتی انجام و برنامه ای با هیئت رئیسه سپاه فجر فارس ریخته شد و هم نواحی چهارگانه سپاه شیراز و هم در شهرستان هایی که سازمان انتقال خون مستقر است، این کار خداپسندانه با همکاری مسئولین سازمان انتقال خون استان از صبح روز گذشته با حضور خواهران و برادران بسیجی در این طرح مقدس، آغاز شد.

بسیجیان در جبهه اهداء خون حاضر می‌شوند

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس با اشاره به اینکه این برنامه حداقل به مدت یک هفته و حداکثر تا زمانی که سازمان انتقال خون نیاز داشته باشد، ادامه دارد، تأکید کرد: بسیجیان در این جبهه هم حضور فعال خواهند داشت.

وی یادآور شد: بسیجیان از روز گذشته مشتاقانه برای اهداء خون اعلام آمادگی می کنند، اما از آنجا که باید فضا را هم در پیشگیری از کرونا کنترل کنیم و نباید ازدهام باشد، پس برنامه دراز مدت حداقل یک هفته ای داریم که در اجتماعات 5نفره بسیجیان مراجعه کرده و خون اهدا کنند.

به گفته بهارلویی، بسیج جامعه پزشکی هم در کنار دیگر اقشار بسیج، بسیج محلات و سازمان بسیج جامعه زنان، در این امر مقدس تا رفع این مشکل در کنار مردم هستند.

بسیجیان در جبهه اهداء خون حاضر می‌شوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها