خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین:
مسوول نمایندگی ولی فقیهو جانشین بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع)قزوین از کارگاه دوخت ماسک جهادگران بسیجی حوزه شهیده رضایی شهر محمود آباد نمونه بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۰۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

حجت الاسلام مهدی جو مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جهادگران بسیجی اظهار کرد: فعالیت جهادگران بسیجی همانند چهار دهه انقلاب به ویژه دوران دفاع مقدس همیشه چشم گیر بوده در خط مقدم جهاد و خدمت رسانی بودند.

وی خاطر نشان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا، بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در سطح شهرستان قزوین در کارگاه های دوخت ماسک بدون هیچ چشم داشتی و با خلوص کامل زحمت می کشند که حقیقتا جای تقدیر و تشکر دارند.

مهدی جو تاکید کرد: این جهادگران بسیجی، همان کسانی هستند که هر وقت ایران عزیز، مردم ما، نظام اسلامی و اسلام عزیز به حضور مردم و جهادگران نیاز داشته باشد چه در عرصه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و عرصه خدمت رسانی و جهادگری همیشه در صف اول خط مقدم هستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با اشاره به فعالیت روحانیت در زمینه مبارزه با ویروس کرونا گفت: همچنین ما حضور جمع کسیری از جهادگران طلاب و روحانیون را داریم که در سطح شهرستان مثل سایر شهرستان های استان و همچنین سایر استان های کشور به شکل ها و نحوه های مختلف دارند خدمت رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: طلاب و روحانیون دوشادوش سایر جهادگران در بحث گند زدایی و ضد عفونی کردن در سطح شهر تلاش می کنند و یا به صورت تبلیغی و ترویجی افزایش معنویت و روحیه دادن به مردم عزیز ما و همچنین تهیه و توزیع اقلام ضروری برای نیازمندان و کسانی که بخاطر شیوع بیماری کرونا متضرر شدند، فعالیت می کنند.

 

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها