خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد

تحویل ۵ هزار الکل ضدعفونی کننده توسط سپاه به دانشگاه علوم پزشکی همدان

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: تعداد ۵ هزار الکل ضدعفونی کننده به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان برای استفاده در مراکز درمانی به دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۱۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

تحویل ۵ هزار الکل ضدعفونی کننده به دانشگاه علوم پزشکیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم اهدا ضدعفونی‌کننده به مراکز درمانی با بیان اینکه تعداد ۵ هزار الکل ضدعفونی کننده توسط سپاه انصارالحسین(ع) به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان برای استفاده در مراکز درمانی به دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اهدا شد، اظهار داشت: در هفته‌های آینده تعداد قابل توجهی ماسک n95  و n99 به دانشگاه علوم پزشکی اهدا می‌شود.

وی بیان داشت: ماسک‌های تولید شده توسط مجموعه بسیج در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت که با صلاح‌دید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در مراکز بهداشتی و درمانی همدان توزیع خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر در یک بخش از یک کارخانه ۵۰۰ هزار ماسک انبار شده داریم، گفت: به دنبال این هستیم هماهنگ‌های آن با مسئولین استانی انجام شود تا اگر نیاز در داخل استان برآورده شد، به خارج استان که متقاضی هستند، ارسال شود.

وی با بیان اینکه کارخانه‌هایی هستند که خط تولید خود برای تولید ماسک تغییر دادند و در حال حاضر ماسک تولید می‌کنند، افزود: از جمله این کارخانه‌ها، کارخانه کیف و کفش جوان است که ۴۰۰ هزار ماسک انبار شده دارد که منتظر هستند اجازه توزیع به آنها داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار