خبرهای داغ:
فرمانده اسبق سپاه ناحیه بجنورد پیام صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۷۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام فرمانده سابق ناحیه بجنورد به شرح زیر است:

سلام و درود خدا بر خمینیِ روحِ خدا، بنیانگذار این انقلابِ حسینی و شهیدان راه حق که پاسداران حقیقی مکتب عاشورایی شدند و سلام بر سکّاندار حکیم و فرزانه این انقلاب، امام خامنه ای عزیز روحی فداه.


نام پاسدار زیبنده شهداست و چون اسم شهیدانی از محمدجوادمحمدنیا،ایرج رستمی ورجبعلی محمدزاده ها گرفته تا فیروزحمیدی زاده ومحمدتقی اربابی ها...   و اینک سردارِ دلها ،سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بر تارک این عرصه می درخشد ، حقیری مثل این بنده ناچیز ، شرم دارم که خود را در زمره پاسداران قرار دهم.

لیکن افتخار دارم ذیل این نام بزرگ ، چند صباحی با لطف و عنایت باری تعالی و دعای خیر شهیدان و خانواده های معزز شاهد‌،خدمتگزاری کوچک،دراین نظام مقدس و سربازی پابه رکاب برای رهبری عزیز و خادم مردمی از جنس معرفت وبصیرت باشم.  


خدای بزرگ را شکرگزارم بواسطه همه نعمت های بی منتهایش و بویژه  نعمت بزرگ خدمتگزاری و همجواری با مردم عزیز و بسیجیان گرانقدری که وصف آنان در قلم شکسته و لسان بسته حقیر نمی گنجد درپایان مجددا ضمن عذرخواهی از قصور و تقصیر ات و التماس از شما برای دعای خیر  ، از خدایِ قادرِ متعال سعادت وتندرستی برای همگان آرزومندم.

سرهنگ مجید فغانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار