خبرهای داغ:

بسیج مردمی در تمامی عرصه‌ها بدون توقع، مطالبه، بی ادعا و با اخلاص خوش درخشید

فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود گفت: بسیج مردمی در تمامی عرصه‌ها بدون توقع بدون مطالبه، بی ادعا و با اخلاص خوش درخشید.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۷۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
بسیج مردمی در تمامی عرصه‌ها بدون توقع، مطالبه، بی ادعا و با اخلاص خوش درخشیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول کمیته ایمنی شهری و روستایی ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا شهرستان شاهرود با ارائه گزارشی از اقدمات ابن کمیته گفت: از ابتدای شیوع این بیماری نیروهای مسلح به همراه نیروهای جهادی دست به دست هم  با همدلی و انسی که نسبت به همشهریان خود داشتند کارهای ارزشمندی انجام دادند.
سردار عبدالرحیم ابراهیمیان با بیان اینکه قرارگاه مبارزه با کرونا با ۶ کمیته شکل گرفته است افزود: یکی از این کمیته ها مسئولیت گندزدایی معابر و منازل سطح شهر را به عهده دارد که چندین گروه جهادی در این راستا فعالیت می‌کنند.
وی تصریح کرد: کمیته ضد عفونی با همکاری گروه های جهادی، جهاد کشاورزی، شرکت نفت، اداره راه و شهرداری با فرماندهی تیپ ۱۰ محرم تشکیل شده است که نقاط پرتردد و در معرض خطر را اولویت بندی کرده و با امکاناتی که در اختیار دارند ضدعفونی می کنند.
فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم با بیان اینکه بسیج مردمی در تمامی عرصه‌ها بدون توقع بدون مطالبه، بی ادعا و با اخلاص خوش درخشید خاطر نشان کرد: به گفته دکتر "چمن" رئیس دانشگاه علوم پزشکی و فرمانده جبهه سلامت این روز های شهرستان یکی از دلایلی که باعث شد روند صعودی این بیماری به کندی پیش برود تلاش شبانه روزی نیروهای جهادی بود.
وی در رابطه با مشکلات و کمبود های نیروهای جهادی نیز ابراز کرد: در این رابطه چندین نشست برگزار شده و در آینده ای نزدیک رفع خواهد شد تا شرمنده اخلاص نیروهای جهادی و بسیجیان نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها