فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار گفت: بیش از ۴۰ گروه جهادی متشکل از ۲۵۹۰ جهادگر فعال به صورت مستمر عملیات گندزدایی و ضدعفونی را در مناطق مختلف شهر و روستا‌های رشتخوار دنبال کردند.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۸۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
حمیدر ضا نامور  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جدید در جهت پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، بیش از ۴۰ گروه جهادی متشکل از ۲۵۹۰ جهادگر فعال به صورت مستمر عملیات گندزدایی و ضدعفونی را در مناطق مختلف شهر و روستا‌های رشتخوار دنبال کردند.

وی در تکمیل این مطلب، از استفاده بیش از ۳۰۰ لیتر محلول مصرفی وایتکس و ۱۴ هزار لیتر (ماده گندزدایی) در طول مبارزه با بیماری کرونا توسط گروه‌های جهادی اشاره کرد و افزود: کار ضدعفونی به صورت شبانه روزی و در چندین نوبت با همکاری بهورزان، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاران و شبکه بهداشت و درمان دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه رشتخوار همچنین با اشاره به اینکه جهادگران بسیجی این شهرستان بیش از ۲۵۶۰۰ ماسک را در سطح رشتخوار تولید و بین مردم توزیع کردند، اظهار داشت: علاوه بر ضد عفونی و گندزدایی تعداد ۳ کارگاه تولیدی نیز توسط گروه‌های جهادی روزانه کار تولید ۲۰۰۰ ماسک را در رشتخوار انجام می‌دهند.

نامور از توزیع ۸۵۰ بسته بهداشتی و ۸۰۰ بسته معیشتی به کمک خیرین بین محرومان در رشتخوار نیز خبر داد و یادآور شد: به همت خیرین در رشتخوار بیش از ۳۵۰ میلیون ریال در جهت تامین و رساندن بسته‌های بهداشتی و معیشتی به محرومان در رشتخوار جمع آوری شد.

فرمانده سپاه رشتخواردر ادامه با درخواست و تاکید بر ماندن مردم که مهم‌ترین گام در جهت قطع زنجیره این بیماری است، گفت: مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و ستاد مقابله با کرونای شهرستان اهتمام جدی داشته باشند و از سفر‌های غیر ضرور در سطح شهر و روستا‌ها و بیرون از شهر جدا خودداری کنند.

نامور در پایان از تلاش‌های شبانه روزی بسیجیان، گروه‌های جهادی و همه دستگاه‌های متولی به ویژه شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر شهرستان رشتخوار تشکر و قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها