خبرهای داغ:
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین از تولید روزانه پنج هزار ماسک و 100 گان پزشکی در کارگاه های خیاطی بسیج دانشجویی استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۸۴۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱

سید محمد بحرانی مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: در حوزه تولید ماسک بسیج دانشجویی در دانشگاه دخترانه فنی بقیة الله با 60 چرخ و دانشگاه فرهنگیان با 20 چرخ درحال فعالیت بوده و روزانه پنج هزار ماسک و 100 گان پزشکی تولید می‌کنند.

وی افزود: با همکاری اتاق بازرگانی تاکنون هزار بسته ارزاق آسمانی شامل مواد خوراکی و بهداشتی در مناطق محروم سراسر استان توزیع شده و 500 بسته نیز در نیمه شعبان توزیع خواهد شد.

بحرانی اظهار کرد: غربالگری سیار نیز در روستاهای محروم در الموت شرقی و غربی و دشتابی انجام شده، همچنین در راستای ضدعفونی اماکن عمومی 20 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در اختیار دهیاری و شوراهای طارم، الموت، کوهین، اقبالیه، خاکعلی و شریف آباد قرار گرفته است.

در پایان باید گفت جهادگران تا پایان مهار و شکست کرونا در کنار مردم خواهند ماند و در این راستا از تمام توان و پتانسیل‌های خود بهره می‌برند.

۹۰۰۱/ت۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها