خبرهای داغ:

اجرای پویش مردمی نامه به مدافعان سلامت در شاهرود

پویش مردمی نامه به مدافعان سلامت برای اولین بار در استان سمنان به همت پایگاه بسیج محمدرسول الله(ص) و‌ کوثر و رسانه دیدبان روستای قلعه نو خرقان شهرستان شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۳۱۱۰۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آوینی اگر بود، حماسی می‌نوشت، برای بچه‌هایی که می‌دانستند این به خط زدن‌ها شاید خودشان را گرفتارِ این ویروس منحوس کند، اما میدان خالی نکردند! حماسه‌ای از جنسِ همان حماسه بچه‌های جان بر کف جبهه‌های دفاع مقدس
همانطور که میدانید از جمله کار‌های ارزنده رسانه‌ای در دوران ۸ سال دفاع مقدس نامه نگاری آحاد مردم از دانش آموز، دانشجویان، کارمندان و زنان خانه‎دار به رزمندگان بود که موجب سرور و شادمانی آنان درخط مقدم می‌شد.
براساس این سنت ۸ ساله، پویش مردمی نامه به مدافعان سلامت برای اولین بار در استان سمنان به همت پایگاه بسیج برادران محمد رسول الله (ص) و خواهران کوثر و رسانه دیدبان روستای قلعه نو خرقان شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.
هدف این پویش فضاسازی ارزش‌ها در جامعه و تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا است که بی هیچ چشم داشتی، زندگی و حیات راحت و حتی همسر و فرزند خویش را به خدا سپرده و برای دفاع از جان هموطنان خود بپا خواسته اند.
این پویش برای کلیه اقشار و آحاد جامعه است و مخاطبین می‌توانند چند کلامی را درقالب یک برگ خطاب به مدافعان سلامت نگاشته و برای ما ارسال نمایند.
نامه‌های دریافتی ضمن نشر در این رسانه و ثبت در تاریخ زرین ایران عزیز، از طریق مراجع ذیربط به مدافعان سلامت ارسال میگردد و به قید قرعه به تعدادی از عزیزان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.
ارسال نامه‌ها از طریق آی دی @mohsen۴۰۳۳ و تحویل اصل نامه به آدرس شهرستان شاهرود، روستای قلعه نوخرقان-خیابان جمهوری-عطاری آقای سعیدی می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها