خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی خبر داد

راه‌اندازی 5 کارگاه تولید ماسک در آذربایجان غربی

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی از راه‌اندازی 5 کارگاه تولید ماسک در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۱۳۰۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، رحیم عباس‌زاده امروز در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی شهید باکری با اشاره به شیوع کرونا در کشور و افزایش تقاضا برای ماسک و موادضدعفونی‌کننده، اظهار کرد: این کارگاه به همت بسیج دانشجویی استان و دانشکده فنی حرفه‌ای دختران ارومیه و دانشگاه قاضی طباطبائی راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه از این طریق برای تولید ماسک مورد نیاز اقشار مختلف مردم گام برداشته می‌‌شود، ادامه داد: این ماسک‌ها زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان تولید، استرلیزه و بسته‌بندی شده و با همکاری سازمان غذا و دارو نیز توزیع می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان پنج کارگاه تولیدی ماسک و سایر اقلام موردنیاز مدافعان سلامت راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: ۱۸۰ نفر از دانشجویان روزانه به صورت شیفت‌بندی در این کارگاه‌ها مشغول به کار هستند که تاکنون ۴۰ هزار ماسک تولید و به دست مدافعان سلامت و مردم رسیده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در سطح استان برای تولیدات ماسک، گندزادیی، معابر و مناطق محروم، تولید بسته‌های بهداشتی و تهیه و توزیع مواد غدایی بین نیازمندان به طور مستمر فعالیت دارند و این کار جهادی تا ریشه‌کنی کرونا ادامه خواهد داشت.

عباس‌زاده تصریح کرد: همچنین به مناسبت نیمه شعبان ۵۰۰ بسته حمایتی و معیشتی از طریق جمعیت امام حسن (ع) و بسیج دانشجویی استان بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات