مالکان ۱۳ مهدکودک شهرستان شاهرود در پویش همدلی مشارکت کردند

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: مشارکت ۱۳ مالک را برای بخشش کامل یا بخشی از اجاره بهای مهدکودک جلب نمودیم که تا کنون مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال بخشش اجاره بها توسط ماکین صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۲۳۹۰۳۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
مالکان ۱۳ مهدکودک شهرستان شاهرود در پویش همدلی مشارکت کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسعود جهانسیر اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، تمامی مهد‌های کودک شهرستان از ابتدای اسفند ماه تعطیل شدند و با عنایت به هزینه بالای مهد‌های کودک از قبیل: اجاره بها، دستمزد پرسنل، بیمه و که خسارت‌های مالی فراوانی را برای صاحبان مهد‌های کودک در پی داشت، سازمان بهزیستی کشور به همین منظور پویش همدلی را با هدف مشارکت صاحبان املاک مهد‌های کودک در بخشش اجاره بهای ملک خود، بصورت کامل یا بخشی از آن بمنظور جبران خسارات مالی وارد آمده به مهد‌های کودک اجرای کرد.
جهانسیر گفت: در شهرستان شاهرود ۲۵ مهدکودک و ۱ مرکز رفاه کودک و خانواده تحت نظارت بهزیستی می‌باشد که حدود ۱۴۵۰ کودک در این مراکز خدمات نگهداری و آموزشی دریافت می‌نمایند.
وی تصریح کرد: با پیگیری به عمل آمده با جمعی از صاحبان املاک مهد‌های کودک توانستیم مشارکت ۱۳ مالک را برای بخشش کامل یا بخشی از اجاره بهای مهدکودک جلب نمایم که تا کنون مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال بخشش اجاره بها توسط مالکین صورت گرفته که برخی از آن‌ها تا زمان بازگشایی مهد‌های کودک ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در پایان ضمن تقدیر از اقدام تحسین برانگیز مالکان مهد‌های کودک در حمایت از مهد‌های کودک شهرستان ابراز داشت: با همدلی و حمایت تا پایان شکست ویروس منحوس کرونا یاریگر دیگر مشاغل از جمله مهد‌های کودک هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار