خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک

انس با قرآن و دعا دایره تاثیرگذاری کلام مربی را بیشتر می کند

حجت الاسلام محمد پنجی گفت: انس با قرآن و دعا دایره تاثیر گذاری کلام مربی را بیشتر می کند
کد خبر: ۹۲۳۹۰۳۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج قروین، حجت الاسلام محمد پنجی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام در نشست هم اندیشی مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی شهرستان آبیک بیان کرد: تاثیر گذاری در امور تربیتی خیلی حائز اهمیت است که در پیام حضرت امام در شهادت استاد مطهری فرمودند که ایشان در طهارت روح بی نظیر بودند‌.

وی افزود: وقتی که اسم استاد مطهری برده می شود کمتر کسی به طهارت روح ایشان اشاره می کند و ما مربیان باید این مسئله طهارت روح را مورد توجه خودمان قرار دهیم و البته بزرگترین تاثیر در استاد مطهری طبق بیان خود استاد از حضرت امام خمینی بوده است.

حجت الاسلام پنجی خاطرنشان کرد: ما مربیان باید در جلسات تاثیر گذار باشیم اولین تاثیر در کلاس های اخلاق برای مخاطبین عالم بیداری می باشد یعنی اینکه خیلی از موضوعاتی که ما نمی دانیم در عالم وجود دارد و باید بیدار شویم.

وی افزود: ما باید در ماه رمضان با قرآن و دعا مانوس باشیم و ایام سحر که وقتی برای مناجات فراهم است را غنیمت بشماریم و این موضوعات و انس با قرآن و دعا دایره تاثیر گذاری کلام مربی را بیشتر می کند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک تصریح کرد: استفاده از استاد در موضوعات تربیتی خیلی مهم است و اگر شهید مطهری به این مقام شامخ رسید از شخصیت عظیمی مانند حضرت امام خمینی استفاده کرده است و باید به دنبال مربی و استاد باشیم و در وهله بعد دامنه تاثیر گذاری را با یک ظرافت خاص که برخاسته از ارتباط عمیق با مخاطب می باشد و نتیجه اش ایجاد رویه پرسشگری و تحقیق است باید در مخاطبین ایجاد شود.

وی در خاتمه بیان کرد: وظیفه مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی خیلی سنگین می باشد اول باید خودمان را تحت نظر یک استاد و مربی قرار دهیم و در وهله بعد دامنه تاثیرگذاری را باید با ظرافت های ویژه ای ایجاد کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار