به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، یعقوب دادگر در خصوص این بازدید گفت: تمامی دستگاه ها و نهادها به منظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه فعالیت دارند، از این رو جلب رضایت مردم و ارباب رجوع باید هدف اصلی هر سازمان باشد.
وی افزود: امروز بیشترین نارضایتی مردم از دستگاه ها به دلیل نوع رفتار و برخورد کارکنان با مراجعین است که این موضوع بحث تکریم ارباب رجوع را خدشهدار می کند، به همین خاطر تکریم شهروندان و ارباب رجوع در تمامی دستگاه ها و نهادها باید به صورت عملی ارتقاء یابد و تنها در کلام نباشد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: تمامی دستگاه ها باید خود را در معرض نظارت قرار دهند و از نظارت ها واهمهای نداشته باشند و بدون شک هرچقدر نظارت ها افزایش یابد و دقیقتر باشد، موجب ارتقاء سلامت و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قدرت به منظور ارائه خدمات مطلوب می شود.
دادگر در پایان اذعان داشت: بازدیدهای دورهای از مراجع تحت نظارت دادستانی از جمله مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی، مراجع انتظامی، مراکز زیرمجموعه سازمان بهزیستی و غیره در راستای حفظ حقوق شهروندی، احیاء حقوق عامه، نظارت بر ضابطین در دستور کار دادستانی قرار دارد و به صورت سرزده و دورهای انجام خواهد شد.
یعقوب دادگر؛ معاون دادستان مرکز استان و شاقلانی؛ دادیار دادسرای قزوین در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات پرسنل کلانتری 13 باهنر قزوین، با مشاهده پرونده های موجود، نکاتی را در خصوص نحوه بررسی پرونده ها و انجام تحقیقات و قوانين و مقررات مربوطه در راستای خدمت رسانی مطلوب و تسریع در امور، به پرسنل این کلانتری ارائه دادند.
1010/پ30/ب