خبرهای داغ:
به همت کانون بسیج فرهنگیان،

اهدا ۵۳ بسته معیشتی به خانواده دانش آموزان نیازمند در شاهرود

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهید اسدیان شاهرود از اهدا ۵۳ بسته معیشتی و ۱۲ کارت هدیه به مجموع ۹۶ میلیون ریال به خانواده دانش آموزان نیازمند در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۰۳۴۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
حمیدرضا گل محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه و مشارکت فرهنگیان بسیجی در این رزمایش اظهار کرد: ۵۲ بسته معیشتی و بهداشتی و یک بسته ویژه معیشتی آموزشب به همت فرهنگیان بسیجی شاهرود تحویل مدیران مدارس محلات اسلامی جهت تحویل به خانواده دانش آموزان نیازمند گردید.
وی افزود: به همراه این بسته‌ها ۱۲ کارت هدیه یک میلیون ریالی نیز از طرف فرهنگیان بسیجی به خانواده دانش آموزان نیازمند اهدا شد که در مجموع ۹۶ میلیون ریال کمک به همت فرهنگیان بسیجی در این مرحله از رزمایش انجام پذیرفت.
مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهید اسدیان شاهرود با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در سه مرحله تهیه و توزیع شده است افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۶۰ پرس غذای گرم به عنوان وعده سحری به همت فرهنگیان بسیجی شاهرود بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
گل محمدی خاطر نشان کرد: بسیجیان فرهنگی شاهرود در ایام شیوع کرونا علاوه بر آموزش از راه دور دانش آموزان اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۱۷ هزار ماسک با مشارکت کانون ملی شهید بهشتی شاهرود و مشارکت در امر ضدعفونی نمودن آموزشگاه‌ها و معابر عمومی نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها