خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات مومنانه با توزیع ۱۷۰۰ بسته معیشتی آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۴۱۶۹۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرهنگ پاسدار مسعود جهانگیری ضمن تسلیت به مناسبت ضربت خوردن حضرت علی(ع) اظهار کرد: بیش از ۱۷۰۰ بسته مواد غذایی به قشر آسیب زده و نیازمند توزیع می گردد.

وی افزود: هر بسته با ارزشی بالغ بر ۲۵۰ هزار تومان شامل، برنج، روغن، ماکارونی، مرغ، گوشت،خرما و … می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در مرحله نخست رزمایش هزار بسته توزیع شد و بیش از آغاز رزمایش هفت هزار بسته به افراد نیازمند و آسیب زده کرونا کمک شد.

وی خاطرنشان کرد: پایش و شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان از حادثه کرونا توسط مساجد، حوزه ها و پایگاه های بسیج با اولویت توزیع هدفمند و با تشکیل بانک اطلاعاتی کمیته های رصد و اجتماعی انجام شد.

امام جمعه شاهین شهر ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت علی(ع) و تشکر از مجموعه سپاه و بسیج گفت: بسیج و روحیه بسیجی ناشدنی ها را همیشه شدنی کرده است، شاید این آمارها به خیال خیلی‌ها نگنجد اما سپاه و بسیج در شناسایی و کمک قشر آسیب زده و نیازمند به خوبی عمل کرده است.

قاسم هاشمی افزود: در این شرایط کشور قرض الحسنه های شهرستان نیز به میدان آمدند و با ارائه وام های دو میلیون تومانی به نیازمندان کمک رسانی کردند که در شاهین شهر تا کنون بیش از هزار نفر از این خدمات مالی بهره مند شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار