خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده را یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار دانست.
کد خبر: ۹۲۴۱۷۶۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در دیدار مسئولان سازمان ارتباطات و فناوری استان و مجموعه های مرتبط با این سازمان، با بیان اینکه روابط عمومي كارآمد عاملي براي پيشرفت و تعالي سازمان است، گفت: روابط عمومي بايد در قامت يك نهادي فعال، پويا و استاندارد و كارآمد بتواند و با بهره گيري از شيوه هاي نوين ارتباطي و اطلاع رساني به نيازهاي مخاطبان درون و برون سازماني پاسخ دهد.
وی افزود: روابط عمومی فرصتی مناسب را در اختیار مدیریت یک سازمان قرار می‌دهد که تصویر شفاف‌تری از آنچه در محیط سازمان و همچنین جامعه در جریان است بدست آورده و برای پیشرفت هرچه بیشتر از آن ها استفاده کند از این رو باید گفت یک روابط عمومی خوب می‌تواند نقش مناسبی را در پیوند مدیران و کارکنان داشته باشد.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است، اضافه کرد: نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.
حجت الاسلام آل هاشم اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات را متذکر شد و گفت: موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن ها وابسته است.
امام جمعه تبریز روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده را یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار دانست و گفت: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
وی با تاکید بر اینکه کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر گفت: محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است، بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد. در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند در سازمان موفق عمل کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها