خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

حضور نیروهای جهادی و خلاق، نیاز امروز کشور است

حجت الاسلام معبودی گفت: پویایی سازمان وابسته به ساختار سازمان و کارگزاران می باشد و کشور نیاز به نیروهای خلاق و جهادی دارد.
کد خبر: ۹۲۴۲۲۹۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان قزوین به همراه هیات رئیسه این دانشگاه همچنین دکتر حسنعلی اصغری به همراه معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قروین به مناسبت تبریک ایام عقیدتی و سیاسی با حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان، دیدار کردند.

حجت الاسلام معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین در این دیدار بیان کرد: پویایی سازمان وابسته به ساختار سازمان و کارگزاران می باشد و کشور نیاز به خروجی خلاق و جهادی دارد.

وی گفت: بسیج اساتید، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی و بسیج کارمندان ظرفیت های بزرگی در مسیر پویایی کشور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر استان قزوین ضمن تشکر از حضور مسوولان آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان قزوین و مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان در اقدام های جهادی در روزهای کرونایی اظهار کرد: ظرفیت بسیاری که با تعامل بین بسیج و مجموعه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان شکل می گیرد، می تواند آغازگر حرکت های بزرگ باشد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان عنوان کرد: الگوی دانش آموزان، معلمان هستند و این عناصر کلیدی امروز در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گرفته و تربیت این معلمان متعهد برعهده این دانشگاه است.

وی افزود: هر اندازه معلمان انقلابی معتقد به داشته های کشور پرورش یابند، توسعه در کشور ایجاد می شود. بیانیه رهبر انقلاب اگر از طریق معلمان اجرایی شود حلال بسیاری از مشکلات است.

وی افزود: معلم جامعه را روشن، استعدادها را شکوفا و ظرفیت ها را به درستی نمایان کرده و کرامت و عزت انسانی را در جامعه تبیین می کند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: به برکت انقلاب و مکتب دین، ما پیشرفت کردیم و هر اندازه دین مرجع امور ما باشد انسان های متعهدترین پرورش می یابند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان متعهد و انقلابی تصریح کرد: امیدواریم با حضور معلمانی در تراز شهید مطهری، بتوانیم دانش آموزانی در تراز تمدن اسلامی با محوریت گام دوم انقلاب تربیت کنیم که در این راستا آموزش و پرورش رسالت سنگینی دارد.

حجت الاسلام معبودی گفت: سپاه و بسیج استان در کنار دستگاه بزرگ آموزش و پرورش برای تربیت نسل نواندیش و متدین آماده می باشد.

 

1010/\30/f

ارسال نظرات
پر بیننده ها