فرماندار صالح آباد:

احساس قدرت و عزت در کشور نهادینه شده است

فرماندار صالح آباد گفت: احساس قدرت و عزت در کشور نهادینه شده و این یک احساس عمومی عمیق است.
کد خبر: ۹۲۴۲۹۲۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ولی قلیچی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شرایط کشور گفت: برای هرگونه تصمیم گیری و اقدام بایستی به موقعیت کنونی کشور توجه کرد.

وی افزود: براساس فرمایشات معظم له باید بدانیم که جمهوری اسلامی درگیر یک نبرد سیاسی، فکری، نرم و احیانا برخوردی سخت با جبهه وسیع ظلم، کفر و استکبار است و ظرفیت کشور برای مواجهه با دشمن در زمینه مسائل نظامی، علمی، اجتماعی و فرهنگی و ... ظرفیت بسیار بالایی است و ما به راحتی می‌توانیم با این جبهه مواجهه و مقابله کنیم و بر او پیروز شویم.

قلیچی ادامه داد: احساس قدرت و عزت در کشور نهادینه شده و این یک احساس عمومی عمیق است.

وی سپس به تشریح بیانات رهبری در حوزه وظایف دولت در سال جهش تولید پرداخت و گفت:همانطور که ریاست محترم جمهوری اشاره داشتند موضوع کرونا نشان داد که نظام از سرمایه اجتماعی بالایی برخوردار است و مردم در روز‌های پرخطر و حادثه همراهی بالایی از خود نشان دادند.

فرماندار صالح آباد ضمن تشکر از کمک‌های مومنانه مردم در رزمایش "مواسات"اضافه کرد: براساس گزارش کمیته امدادامام خمینی (ره) بالغ بر سه میلیارد تومان کمک‌های مردمی و دولتی در این ایام بویژه در ماه مبارک رمضان صورت گرفته و بالغ بر ۴۰۰۰ سبدکالا و ۲۰.۰۰۰ غذای گرم در سطح شهرستان توزیع شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان در بخشی از سخنان خود در تشریح برنامه فرمانداری در قالب کار ناب، رفتار شامخ باهدف جهش گفت: ۵۰ شاخص در این برنامه برای ارزیابی مدیران تدوین و طی هفته جاری ابلاغ می‌شود که پس از تکمیل توسط دستگاه اجرایی در شهریور به مناسبت هفته دولت و در بهمن ماه به مناسبت دهه فجرازمدیران برتر دراجرای این برنامه تقدیر بعمل خواهد آمد.

وی بر اجرای دقیق برنامه ملاقات عمومی بر اساس ابلاغیه استاندار تاکید و افزود: اعتبارات تملک داری شهرستان بر اساس عملکرد دستگاه در جذب و استفاده دقیق و درست از اعتبارات توزیع خواهدشد و دستگاه‌هایی که اقدامی نکردند انتظاری را برای اختصاص اعتبار از شهرستان نداشته باشند.

قلیچی در پایان از شبکه بهداشت و درمان، کمیته امداد، اداره برق، بنیاد مسکن به خاطر اقدامات ارزشمند یک ماه گذشته تقدیر و به سه دستگاه آبفای شهرستان، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی بخاطر نارضایتی‌های مردمی از این سه دستگاه، تذکر داد.

گفتنی است؛ دومین جلسه شورای اداری با حضور ۶۰ نفر از مدیران شهرستان به صورت حضوری برای مدیران شهرستان صالح آباد و به صورت ویدئو کنفرانس برای مدیران مشترک با شهرستان تربت جام برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار