خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه احمد بن موسی شیراز خبر داد:
فرمانده سپاه احمد ابن موسی شیراز از توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی در منطقه شرق شیراز توسط بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۱۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی در شیراز در مرحله دوم

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس ، سرهنگ مرتضی خسروانی ضمن تبریک  فرا رسیدن عید سعید فطر و روز قدس، اظهار داشت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص کمک به محرومان، بسیجیان نسبت به این موضوع پیش قدم شده ویکسری ازاقدامات به جا  و قابل  تحسین انجام  دادند.

خسروانی با اشاره به اینکه رزمایش کمک­های مومنانه در شیرازبا پیشقدمی بسیجیان وخیرین به بهترین شکل انجام گرفت ، ادامه داد : این رزمایش بامحوریت بسته بندی وتوزیع اقلام معیشتی برای خانواده­های محروم ونیازمند از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شد وتا به حال ادامه دارد.

وی افزود: 24 هزاربسته معیشتی در شرق شیرازتوسط بسیجیان در بین خانواده های مبتلا به کرونا و خانواده های نیازمندی که از این شرایط آسیب دیده بودند، توزیع شد.

فرمانده سپاه احمد ابن موسی شیراز با  تاکید  براینکه  این رزمایش کمک های مومنانه با همکاری سازمانها ،گروههای جهادی و خیرین انجام شد ، بیان داشت : درکنار این رزمایش بزرگ فعالیت­های فرهنگی ، تولید و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده نیز انجام گرفت.

خسروانی با اشاره به اینکه امروز آخرین مرحله از رزمایش کمکهای مومنانه با حضور بسیجیان وگروههای جهادی صورت گرفت، خاطر نشان کرد: امروز 1 هزار500 بسته معیشتی در بین خانواده­های محروم شرق شیراز توزیع شد.

وی در پایان با  تشکر از خیرین ، گروههای جهادی ، سازمان­ها،  بسیجیان  و تمام کسانی که در این رزمایش بزرگ، سپاه را یاری کردند گفت: 180 میلیون ریال هم با کمک خیرین برای اجاره خانه و مغازه­های آسیب دیده از کرونا پرداخت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار