خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)

ایستادگی جبهه مقاومت تا آزادی قدس ادامه دارد

حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: هیچ گاه احساس مبارزه با ظالمین در بین مسلمانان و ملت ایران از بین نرفته و ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل تا آزادی قدس ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۴۳۳۱۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به فرارسیدن روز قدس بیان کرد: امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند و یکی از معجزات امام در تاریخ انقلاب نامگذاری ایام بویژه روز قدس است.

وی گفت: در آخرین جمعه ماه رمضان بعد از سی روز روزه گرفتن قلبهای مسلمانان تازه تر می شود و یکی از نمادهای این پاکی قلوب، دست گیری از مستضعفین است.

حجت الاسلام شجاعی مهر اظهار کرد: باتوجه به جایگاه قدس در باورهای عمومی، در قرآن نیز به مسجد الاقصی و اهمیت آن برای شیعیان اشاره شده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: باتوجه به فتنه ای که توسط یهودیان و صهیونیست که خاستگاه سیاسی آنها انگلیس می باشد، مردم فلسطین تحت تحریم و فتنه های روباه پیر با معامله ای که انجام شد سرزمین فلسطین را به یهودیان فروختند که دو جنبه فتنه و بی بصیرتی مسلمانان موجب این امر شد.

وی افزود: یکی از مواضع سخت که برگرفته از حوزه باورهای دینی می باشد بحث عدم به رسمیت شمردن اسرائیل و اعلام مبارزه با صهیونیسم است. هدف از اعلام روز قدس توسط امام تعیین موضع و سیاست خارجی دنیای اسلام بود که بسیار مورد استقبال جهان اسلام قرار گرفت.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: اگر چه به دلیل اتفاقات چهل ساله انقلاب، با وجود حساسیت ها و اتفاقات منطقه، نوع برخوردها با این موضوع شدت و حدت داشته اما هیچ گاه این احساس مبارزه با ظالمین در بین مسلمانان و ملت ایران از بین نرفته و ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل تا آزادی قدس ادامه دارد.

حجت الاسلام شجاعی مهر اضافه کرد: امسال علیرغم این که بیماری کرونا که باعث شد آسیبهای زیادی به مشاغل مردم در کشورهای دنیا و به تبع آن در کشور ما وارد شود، موجب ایجاد محدودیت هایی در راستای حفظ سلامت جامعه، در روز قدس شد و این روز را تحت الشعاع قرار داد.

وی یادآور شد: آنچه مهم است اهمیت این مراسم به عنوان یک آرمان است و با توجه به حفظ پروتکل های بهداشتی برای سلامت جامعه، جهت پیشگیری از بیماری هیچ گونه اجتماعی امسال برگزار نمی شود.

حجت الاسلام شجاعی مهر بیان کرد: باید به عنوان یک آتش به اختیار در راستای این حرکت جهانی و ضد استکباری و بعنوان تکلیف، حرکتی انجام شود به ویژه در فضای مجازی تا بتوانیم راهپیمایی بزرگی را در فضای مجازی ضد استکبار و اسرائیل راه اندازیم و مردم ما یکبار دیگر اعتقاد و همدلی خود را به دنیا بیان کنند.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار