خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر:

نفس‌های اسرائیل به شماره افتاده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: خوشبختانه در سایه ایستادگی جبهه مقاومت، نفس‌های اسرائیل به شماره افتاده است.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۰۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، حجت الاسلام سید عابدین صادقی امروز در همایشی که به مناسبت روز قدس در این شهرستان ترتیب یافت، اظهار کرد: روز قدس روز همبستگی جهانی امت اسلام بر علیه استکبار و صهیونیسم غاصب است و همه ساله در این روز بر اتحاد و همدلی و همبستگی مسلمانان کل دنیا افزوده می‌‌شود.

وی ادامه داد: این همبستگی نفس اسرائیل را به شماره انداخته است و پیروزی نزدیک بوده و طبق نوید رهبر معظم انقلاب در سال ۱٣٩۴ مبنی بر حذف اسرائیل از صفحه روزگار در ٢۵ سال آینده ، تنها ٢۰ سال به پایان عمر منحوس اسرائیل کودک کش باقی مانده است.

این مسئول افزود: بحمدالله شاهد پیروزی‌های چشمگیر جبهه مقاومت و تضعیف روز افزون اسرائیل غاصب هستیم، جنگ های ٣٣ روزه ، ٢٢ روزه و حتی دو روزه و شکست و عقب نشینی مفتضحانه اسرائیل در جنگ های یاد شده خود دلیل بر این ادعاست.

وی گفت: امروز صهیونیست به قدری خوار و ذلیل و زبون شده که به کمک ارباب جهانخوار خود در خارج از میدان نبرد و به صورت کاملا ناجوانمردانه دست به ترور سردار مقاومت می زند غافل از اینکه جبهه مقاومت امروز با تاسی از اندیشه های ضد صهیونیستی بزرگ رهبران جهان اسلام چون حضرت امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت و نیز مجاهدت ها و فرماندهی بسیار قوی فرماندهانی چون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی راه خود را محکم و استوار پیموده و به پیروزی نهایی نزدیک شده است.

وی در آخر با اشاره به حرکت نفت‌کش‌های جمهوری اسلامی ایران به سوی ونزوئلا آن هم با اقتدار و اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی به درماندگی استکبار و در راس آن آمریکا اشاره کرد و گفت: این حرکت نتیجه ای جز دو سر باخت برای آمریکا نخواهد داشت . اگر دست از پا خطا کند و مزاحمتی برای نفت‌کش‌ها ایجاد کند به سرنوشتی شبیه نفت‌کش‌های انگلیسی دچار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار