خبرهای داغ:
به همت بسیج مسجد امام حسن عسکری (ع) پردیسان قم
فرمانده پایگاه شهید صدرزاده پردیسان گفت: همزمان با آغاز ایام کرونا این پایگاه از ۵ اسفند ماه ۱۳۹۸ رزمایش مواسات، کمک مؤمنانه را در قالب قرارگاه جهادی کریمه و با همکاری ۶ پایگاه مقاومت بسیج در شهرک پردیسان آغاز کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۷۳۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،فعالیت‌های قرارگاه شامل خدمت رسانی به بیماران و نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم، تهیه کمپوت، آبمیوه طبیعی، سوپ و بسته‌های معیشتی و همچنین مشاوره به خانواده‌های جامعه هدف انجام شد.

حجت الاسلام آقایی مسئول قرارگاه کریمه شهرک پردیسان گفت: پس از خدمات رسانی به بیماران و نیازمندان ۶ محله‌ی پایگاه‌های بسیج مورد اشاره و شهر مقدس قم در گام اول، وضعیت معیشتی آن‌ها در حد مطلوب ارزیابی شد؛ سپس در گام دوم با توجه به تأکید مقام معظم رهبری به کمک مؤمنانه، از نخستین روزهای فروردین ماه خدمت رسانی فرا استانی در دستور کار قرار گرفت و بیماران و نیازمندان فرا استانی توسط گروه‌های جهادی و مبلغین طرح هجرت شناسایی و ارزیابی شدند؛ و با هم افزایی و مساعدت خیرینی خارج از قم، به لطف خداوند این توفیق حاصل شد که توانستیم به بیش از ۸ گروه جهادی در استان‌های دیگر کمک‌های نقدی، بسته‌های معیشتی و البسه ارسال نماییم البته هم اکنون نیز این خدمات استمرار دارد.

وی گفت:تقسیم گوشت قربانی در مناطق محروم استان‌های خراسان جنوبی، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، طبخ و توزیع افطاری در روستا‌های محروم ۸ استان کشور، خرید و توریع آرد و نان و همچنین تقدیم وجه نقد و و توزیع بسته‌های معیشتی به بیماران کرونایی از جمله فعالیت‌های فرامحلی و فراستانی این پایگاه بوده است.

گفتنی است:این اقدامات به همت پایگاه بسیج خواهران حکیمه خاتون، شهید صدرزاده و بسیج طلاب مسجد امام حسن عسکری (علیه السلام) پردیسان صورت گرفته است.
ارسال نظرات