خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

فتح خرمشهر سرآغاز فروپاشی حزب بعث بود

فرمانده سپاه خوی گفت: فتح خرمشهر سرآغاز فروپاشی حزب بعث و اضمحلال رژیم صدام بود.
کد خبر: ۹۲۴۴۱۷۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار محمد باقر علايی امروز در مراسم تجلیل از رزمندگان، جانبازان و شهدای عملیات بیت المقدس خوی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان این شهرستان در عملیات فوق، اظهار کرد: بر همگان کاملا آشکار است که حماسه سوم خرداد با نصرت الهی و پایمردی رزمندگان اسلام به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس نیروهای ولایی و مومن ایران اسلامی در سایه وحدت خود با تمسک بر ایمان، و اطاعت از ولایت شکست سنگینی بر دشمن وارد کردند.

وی اظهار داشت: خرمشهر نماد اقتدار، ایثار و جانفشانی رزمندگان ولایی و مومن است که باید به  عنوان به یادماندنی‌ترین ایام مقاومت و پایداری در دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی از آن یاد کرد.

این مسئول افزود: شهدا با ارزش‌ترین دارایی خود را در راه آرامش ما و در راستای دفاع از خاک ایران زمین با خدا معامله کردند و اینک ما وظیفه داریم در هر برهه از زمان و هر سمتی که داریم یاد و خاطره‌شان را گرامی داشته و از صبر و پایداری خانواده‌های‌شان نیز تجلیل کنیم.

گفتنی است بعد از اين مراسم، رزمندگان حاضر در عمليات بيت المقدس با حضور در مقابل منزل سردار شهيد محمدعلی كريم‌نژاد از خانواده اين شهيد گرانقدر تجليل کردند و به دنبال آن در راستای پيمان مجدد با شهداء در مزار شهدای عمليات بيت المقدس حضور يافتند.

انتهای پیام

ارسال نظرات