خبرهای داغ:
امام جمعه آبگرم گفت: شیوه مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) در خدمت به مردم مدیریتی است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه با سلامت و اقدام جهادی همراه است.
کد خبر: ۹۲۴۴۷۳۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

به گزارش خیرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی صالحی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد نهادی است که حضور در آن افتخار دارد چراکه مرکز خدمت به محرومان و نیازمندان است.

وی ادامه داد: شیوه مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) در خدمت به مردم مدیریتی است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه با سلامت و اقدام جهادی همراه است.

امام جمعه آبگرم اضافه کرد: کمیته امداد از جایگاه حساسی در جامعه ما برخوردار است چراکه به افرادی توجه می کند که شاید در برخی امکان مورد توجه نباشند.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد نخستین محل مراجعه و مأمن مددجویان است از این رو تلاش می کنیم تا با استفاده هرچه بهتر از ظرفیت های مردمی، خدمت بیشتری را برای مددجویان فراهم کنیم.

مهرعلی حق گویان تصریح کرد: در کمیته امداد تأمین معیشت و ارائه کمک های اقتصادی از گذشته معمول بوده و ادامه دارد ولی این خدمت محور کار این نهاد نیست بلکه تلاش می کنیم تا چنین رویکردی با محوریت فرهنگی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: محوریت فرهنگ در کمیته امداد امام (ره) بدین معناست که تلاش می کنیم تا هر اقدامی با رویکرد و نگاه فرهنگی صورت گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: محوریت فرهنگی یعنی باید هر اقدامی با پیوست فرهنگی انجام شود و گامی که برمی داریم با این ارزیابی که ایا با مبانی فرهنگی انطباق دارد، اجرایی شود.

وی توضیح داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) رویکرد خویش را بر خدمت رسانی هرچه بیشتر به مددجویان قرار داده است البته اعتقاد داریم که نمی توانیم برای افزایش خدمت رسانی به سمت توسعه توسعه نیروی انسانی و بناهای ساختمانی برویم چراکه ارتقای خدمت به نیازمندان با افزایش نیرو و امکانات حاصل نمی شود بلکه این حضور و برکت کار جمعی و مردمی است که مشکلات بزرگ را حل می کند.

حق گویان یادآورشد: مشارکت مردمی یعنی اینکه مردم در کار اجرایی و فرهنگ سازی نیز حضور و مشارکت داشته باشند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها