خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه برخوار:

روز قدس هیمنه رژیم صهیونیستی را بهم ریخت

سرهنگ پاسدار محمد شفیعی در برنامه روز قدس که در سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد به‌ صورت برخط برگزار شد، باتوجه به تقارن سالروز فتح خرمشهر و روز قدس گفت: امسال روز قدس با سالروز فتح خرمشهر تقارن پیدا کرده که این تقارن بسیار مبارک و مقدس بیانگر یک پیوند ناگسستنی بین مردم و آرمان‌های امام (ره) و انقلاب است.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۹۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در برنامه روز قدس که در سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد به‌صورت برخط برگزار شد، باتوجه به تقارن سالروز فتح خرمشهر و روز قدس گفت: امسال روز قدس با سالروز فتح خرمشهر تقارن پیدا کرده که این تقارن بسیار مبارک و مقدس بیانگر یک پیوند ناگسستنی بین مردم و آرمان‌های امام (ره) و انقلاب است.
وی افزود: در هنگام آزادسازی خرمشهر بسیاری از کشورها از عراق حمایت می‌کردند و با آزادسازی این شهر تمامی برنامه‌های حکام سلطه به هم ریخت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط امام راحل (ره) هیمنه رژیم صهیونیستی را به هم ریخت و این تصمیم یک اقدام مدبرانه و شجاعانه و تاثیرگذار در سطح جهان اسلام و بین‌الملل بود؛ چراکه در آن مقطع قراردادی بین رژیم اشغالگر قدس و مصر با حضور کارتر رئیس‌جمهوری وقت آمریکا در حال انجام بود.
این مسئول اظهار کرد: وقتی موضوع روز قدس و دفاع از مردم فلسطین با راهبرد مبارزه جهانی با رژیم صهیونیستی و مزدوران رژیم توسط امام (ره) بیان شد، شاهد بیداری ملت‌ها در برابر سلطه و جهان‌خواری آمریکا و رژیم اشغالگر قدس علیه ملت‌های منطقه به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین بودیم و هستیم.
شفیعی اظهار کرد: اگر بخواهیم اثرات و پیامدهای این نامگذاری را در طول سال‌ها ببینیم موارد زیادی برای یادآوری کردن می‌توان مشاهده کرد، ارتش صهیونیست یک ارتش شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسید، اما در جنگ ۳۳ روزه هیمنه این ارتش نابود شد. این رژیم نامشروع زمانی سیاست از نیل تا فرات را پیگیری می‌کرد، اما امروز می‌بینیم که در منطقه محدود خود زمین‌گیر شده است.
وی افزود: خروج آنان از لبنان در سال ۲۰۰۰، خروج از نوار غزه در سال ۲۰۰۵ و شکست این رژیم کودک‌کش در جنگ ۳۳ روزه و جنگ ۲۲ روزه همه از برکات این نامگذاری توسط رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران است.
نقش شهید سلیمانی در شکل‌گیری محور مقاومت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار با توجه به نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری محور مقاونت ادامه داد: باید یادی کنیم از سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی، فردی که با لبیک به فرامین امام و مقام معظم رهبری به دنبال تحقق محو این غده سرطانی بود.
شفیعی گفت: سخن مقام معظم رهبری که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، راهبرد و هدف استراتژیک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و آن شهید تمام معادلات آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی را برای خاورمیانه بزرگ در هم ریخت.
وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی از تمام ظرفیت‌های منطقه استفاده کرد تا یک جبهه مقاومت در غرب آسیا ایجاد کند که فاطمیون، حشدالشعبی، حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و زینبیون گروه‌های جهادی بودند که توسط وی ایجاد شدند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و سردار سلیمانی یک کابوس بزرگ برای آمریکا و رژیم اشغالگر قدس بود تا جایی که ناجوانمردانه وی را در عراق به شهادت رساندند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار افزود: اهمیت روز قدس بر کسی پوشیده نیست و همه معتقدیم که جهان اسلام با این رژیم غاصب باید مخالفت کنند و این مخالفت باید همگانی و آشکار باشد، در حالی که معامله قرن توسط ترامپ مطرح شده است، مقام معظم رهبری این معامله را یک سیاست خبیث آمریکایی دانست و البته که این معامله در نطفه خفه شده است.
این مسئول اظهار کرد: در نگاه مسلمانان فلسطین به دلیل وجود مسجد‌الاقصی قبله نخست مسلمانان و جایگاه معراج پیامبر از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و از طرفی جنایت این جنایت کارها با کودک کشی و آزار و اذیت فلسطینی‌ها و آواره کردن آنان، وجدان هر کشوری آزار می‌دهد و مخالفت با این رژیم علاوه بر جنبه دینی جنبه انسانی نیز دارد.
با الگو‌گیری از شهید سلیمانی نقش خود را به‌خوبی ایفا کنیم
وی در پایان ادامه داد: اما جامعه دانشگاهی باید هوشیارانه در تداوم راه امام و مقام معظم رهبری و الگوگرفتن از شهدای مقاومت به‌ویژه حاج قاسم نقش خود را ایفا کند و نقش شما بحث روشنگری و تبیین منویات مقام معظم رهبری در روشن شدن جنایات صهیونیست‌ها و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار